![]() |
Met hoeveel partners..
Heb jij het "echt" gedaan
Ikke nog maar met eentje.. |
"nog maar met eentje.."
lijkt wel of je je daar voor schaamd?! Als het even kan is dat ook het aantal waar ik het de rest van mijn leven bij hoop te houden. |
nog steeds met numero uno :D
|
Citaat:
|
Uhhhhh helemaal derin zeg maar met 6 dames en wat gefriemel en gesnorkel met 3 dames
|
1
|
Citaat:
|
Naar bed geweest .. nog steeds met mijn eerste echte vriend gelukkig :) En een beetje gerommel was met twee andere jongens een tijd daarvoor.
|
Citaat:
|
Twee, maar de eerste telt niet mee.
|
8
|
Negen.
Acht heren en een dame. |
Even denken.....2 meisjes.... en 5 jongens (met jongens nooit 'het ' gedaan)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik denk juist als ik het er maar met 1tje had gedaan dat ik me nu heel erg zou afvragen hoe het met andere jongens zou zijn. |
2
|
Citaat:
|
ok:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uno
|
ik heb 4 bedpartners gehad... en met 2 daarvan heb ik "het" gedaan...
|
deux
|
1
|
met 1 maar 1 keer (eigenlijk ook 1 teveel).. dat was mn ex.. kort daarna ging het uit..
en nu dan met mn vriend. twee dus.. |
6 echt gedaan, en met 1 gefriemel.
|
nog niet egt egt gedaan.
hij zat er in maar daar bleef t bij. douwde m er byna meteen weg. (dan ben je tog ontmaagd.. ja officieel wel, maar zo zie ik t niet!) dus 1e keer moet nog komen. |
Citaat:
Vond je het zo vervelend? |
Ik heb "het" met drie jongens gedaan en ook nog met eentje gefriemeld
|
Met 1 meisje en 2 jongens, hoewel 'het' bij die 2 laatsten niet van toepassing is
|
0
|
Citaat:
euhh.. ja? *auw* maar t was dan ook een lompe boer. :P |
Citaat:
Wat een vreselijke scene moet dat geweest zijn, * stoot* auw* geworstel* hem eruit gedouwd* hij uit bed gesodemieterd* scheldpartij* huilbui* hij verlaat stampvoetend pand. |
4
|
6, en 2 dames :cool:
|
3
|
Stukje van een of ander sexvragenlijst dat ik ooit eens heb ingevuld
23. Met hoeveel meiden ben je al all the way gegaan, dus geneukt 6 24. Hoeveel meisjes hebben je al afgetrokken 7 25. Hoeveel meisjes hebben je al gepijpt 5 26. Hoeveel meisjes heb je al gevingerd 7 27. Hoeveel meisjes heb je al gebeft 5 zo goed? |
Citaat:
voorzichtig erin maar ik douwde m weg zeg maar. deedie verder niet moeilyk over.. en ik denk nu zo: jammer maar helaas. komt vanzelf wel een keer. ja tog?? en dan maar ff doorbijten... |
Ben met 4 jongens naar bed geweest, waarvan er 3 ooit mijn vriendjes waren.
|
5
|
Citaat:
* zelf maar met 1 partner |
2.. wel jammer andere stelde niet veel voor..
kan ook nog herrinderen dat ik altijd veel had nagedacht hoe het echt zou zijn/voelen, maar toen dacht ik echt van is dit alles.. Gelukkig is nu alles veel beter! Ik bof echt met haar en hoop dat ik haar nog lang kan plezieren ;) CIAO |
Citaat:
|
6 :o nou ja, ik was iig op hen allemaal verliefd.
Oh ja, die 6e is nu mijn vriendje. |
3
Dacht trouwens eerst dat de vraag was "met hoeveel partners *tegelijk* naar bed gegaan"... Trok nogal mijn ogen op toen ik antwoorden las... Ik moet beter de onderwerpen leren lezen :) |
1
|
Citaat:
ik 3 trouwens, en nu zit ik wel bij de beste :cool: |
3
|
Naakt in mijn bed (met bijhorend friemelwerk): vijf dames
All the way: drie dames |
3
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |