![]() |
OOR (muziektijdschrift)
Weet iemand hoe vaak die komt? Elke week of elke maand?
|
Elke 2 weken, dacht ik.
|
Thanks!
|
idd...goed blad (y)
|
Ik vind t maar een schraal blad.
|
Citaat:
|
ach ja de oor...
laat ik mn mond maar houden. 00® $uX0®z |
Aardschok ofzo is toch ook zo'n soort tijdschrift?
|
Citaat:
|
hmmm...staat nooit iets boeiends in
|
De oor is t toppunt van hipheid. Alleen nog maar trendy shizzle.
|
Citaat:
|
Weet je wat een goed idee is? Je bek houden. Je hebt een Bush avatar.....geen recht van spreken dus. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
maar er zijn natuurlijke betere muziekbladen. |
Ik heb er al 3 jaar een abonnement op al weet ik niet waarom want ik lees 'm vrijwel nooit. Ik vind de samsonic altijd veel leuker...en de select. die was ook tof. OOR heeft teveel interviews met mensen die niemand kent en die veel mensen ook niet willen kennen. Er is weinig ruimte voor iets lolligs. Maar het is dan ook een serieus muziekblad.
|
tip: koop al die bladen als samsonic, oor, aloha en aarschok eens en kijk wat je leuk vind :)
|
ag ik pik vaak genoeg koele bandjes uit de oor op dus ik lees t graag
|
in de oor staan positieve recensies m.b.t di-rect.. kankertroep dus
|
Citaat:
|
vergeleken met de samsonic vind ik 't het toppunt van kwaliteit
opzich vind ik ze oor een redelijk leuk blad, maar je moet niet op de recensies letten |
Citaat:
|
job de wit en koen poolman hebben trouwens wel verstand van zaken wat betreft de electronische muziek (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OOR is idd cool en ontdek er vaak leuke bandjes door, maar OOR heeft wel duidelijk een bepaalde smaak van bandjes die ze helemaal de helemaal in prijzen, wat ze ook maken. Want als je soms in de moordlijst kijkt staan er ook echt cds weet ik veel hoeveel weken hoog in de moordlijst dat je dan denkt van; nja........zo goed is het ook weer niet hoor!
Maar voor de rest ben ik er lid van, dus dat geeft wel aan dat ik het zeker wel een cool blad vind! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |