![]() |
[Horror]New Nightmare
Aanstaande zaterdag rond 12 uur. Ben de zender ff kwijt.
Is deze de moeite waard? Volgens de tvkrant is het de beste uit de serie, m.u.v. deel1. |
Citaat:
|
Wel de moeite waard.
In ieder geval veel beter dan de meeste 'horror' producties van vandaag. |
Deel 2, 4 en 6 zijn de slechste van de ANOES reeks.
|
die ga ik ab-so-luut niet kijken! ik heb een gruwelijke hekel aan horrors en dan vooral on ANOES (n) (n) (n)
|
Ik zie wel.
|
Citaat:
New Nightmare is na ANOES de beste uit de reeks. |
Citaat:
niks cultuurbarbaar ...ik schijt gewoon 7 kleuren stront bij zo'n film (n) (n) |
Citaat:
|
īt Was een vermakelijke film. Best geinig hoe die dingen uit de eerste film op het eind langskwamen.
Overigens is het verhaal niet zo bijzonder denk ik. Ik heb namelijk vaker een boek/film/game gezien waar het ook zo in gedaan werd, maar ik weet niet of dat eerder of later dan deze film was. |
Citaat:
euhm..nou neen...bijna 15 (sja..is nog niks maar oke) maar ik kan gewoon niet tegen horrors :o |
Citaat:
|
Citaat:
ja oke.. :) maar ik heb echt d epest aan dat soort films! maar ja...hij is wel goed gelukt...want ik vond ze zeer eng! |
Ik heb nu al zin in Freddy vs Jason later dit jaar :D. En nu maar hopen dat dat mens van Destiny's Child een beetje bloederig doodgaat...
|
Citaat:
|
Idd, Destiny child erin. 1 van die mutsen in Austin Powers3 was al erg genoeg(desondanks een schitterende film :D (y) )
Hopelijk blijft er niks van die doos heel :mad: |
Ik had deel Nightmare on Elmstreet7 nog nooit eerder in zn geheel gezien, maar nu ik dat wel heb, kan ik zeggen dat ik er geen zak (meer) aan vond.
De acteerprestaties zijn (met uitzondering van dat jochie) ronduit belabberd en erg emotieloos. Daarnaast vind ik het script slecht...Het had zoveel beter kunnen zijn, maar ja :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |