![]() |
Bij het masturberen denken aan je eigen vrienden?
Zijn er hier jongens die dat ook wel eens doen en voel je je hier dan schuldig over? :o
|
Mijn mannelijke vrienden? Dat lijkt me niet nee.
|
Ja mannelijke ja :p
|
Amenooitniet. :)
|
:eek: :eek:
Nee tuurlijk doe ik dat :rolleyes: :eek: :eek: |
100% straight. Nee dus :rolleyes:
|
ehm nee, niet echt.
Wel soms aan de vrouwelijke. En daar voel ik me niet schuldig over, want zij doen prescies hetzelfde. |
Ik fantaseer niet over mensen die ik gewoon ken. Please!
|
Ik fantaseer ook niet over iemand als ik me vinger. Ik kijk filmpjes en plaatjes.
|
Ik fantaseer enkel over lichamen, zonder gezicht. En dat zijn liefst wel vrouwenlichamen.
Ben echter wel helemaal hetero. |
Citaat:
|
Ik soms wel...
|
Toch nog iemand hier die het ook heeft... :p
|
welcome to the club... ;)
|
niet over mensen die ik ken van het mannelijk geslacht
|
Citaat:
|
HELL NO
ik denkt niet eens aan vrouwen die ik goed ken, laat staan dat ik ze leuk vind, als ik me aftrek.. ik vind het gewoon fout idee dat ik me aftrek en aan hun denk, komt zo over van naja als ik dan geen echte sex met je kan krijgen dan trek ik me maar bij je af :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen vrienden. Wel vriendinnen :o .
|
ik denk geloof ik aan mn vriend:D doe het de laatste tijd niet zo vaak meer eigenlijk;) maar iig, ik denk niet aan mn vriendinnen en eigenlijk ook niet aan mn vrienden. alleen soms dan 'test' ik wel eens of ik iemand leuk vind door aan diegene te denken, dan voel ik vanzelf wel of het goed voelt of niet:) Dan is diegene eigenlijk (nog) een 'gewone' vriend, maja vind diegene dan al wel leuk :D
|
Citaat:
|
neen
|
gatverdamme nee dank je
|
nee wel aan mijn vriendje. :rolleyes: :cool:
|
Khoorde dinsdag dat die vriend waar ik aan dacht ook aan mij dacht :rolleyes:
|
Ik heb twee keer zo een of twee maanden lang sexueel gefantaseerd over een jongen met wie ik bevriend was (twee keer een andere), en beide keren was ik ondertussen bezig verliefd te worden, en desbetreffende jongens hebben nu dus de statussen van respectievelijk Ex-Vriend en Vriend.
|
Mijn vrienden uiteraard niet, maar ik heb wel een paar vriendinnen waarbij ik het écht niet zou afwijzen om daar 'ns een nacht (of drie) mee door te brengen. En dan levert vanzelf stof tot 'nadenken' of, ja.
|
ik verzin meestal verhaaltjes in het algemeen
niet van personen die ik goed ken wel van iemand die ik misschien is heb gezien en zeer aantrekkelijk vond ofzo zoiets wel maar over vrienden? neen niet echt? zie me er al liggen met fantasie van men maat zen lief :p |
vrienden nooit
andere vrouwen wel |
Sorry denk nooit aan jongens als ik met mezelf bezig ben... :)
Denk altijd aan mn lieve mooie vriendinnetje :) :o :D :) :) |
Mijn vrienden zijn niet zo knap dat ik over ze fantaseer... op eentje na :o :o.
|
Citaat:
nee toch? |
Jah wel eens gedaan. :o
(en eentje weet het maar dat schijnt ook nog eens wederzijds te zijn :eek: :o) Vrouwelijk wel. Mannelijk knap ik nogal op af :P |
Citaat:
nee gatverdamme :S het idee al om aan eenvriend te denken, word ie meteen slap |
ff denken hoor......................... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Als ik als jongen aan m'n vrienden zou denken :eek: :eek: :eek: :eek: als ik aan m'n tak ros. Ik zou de eerst volgende trein naar ... nemen, ........ en ervoor springen |
vrouwelijk vrienden natuurlijk.
Geen goede vrienden, maarja eerst voelde ik me er wel schuldig over maar nu kan het me echt niet schelen. Als je je daar schuldig over moet gaan voelen, alsof dat een ramp is. |
Toen ik 11 was, dacht ik altijd aan Peppie en Kokkie die elkaar zoenden :o
|
Ik denk altijd aan Sugar Lee Hooper die door Hans Kazan op z'n Russisch wordt genomen...dan kom ik meteen klaar ;)
|
Citaat:
Ik fantaseer ook alleen over lichamen, niet over personen. Dus ook niet over vrienden/vriendinnen. |
Mannelijke vrienden????
Bent u homo of vind je dat gewoon opwindend? Dat is toch een tamelijke ziekelijke gedachte, vind je niet? Maar als je je in het echte leven aangetrokken voelt tot meisjes zal er wel niks aan de hand zijn zeker. Al dat ik het persoonlijk een afschuwelijke gedachte vind. Maarja... |
Citaat:
|
ik wel, maar ik ben ook bi dus dan kan het wel :p
|
ik ook ;)
|
kewl
|
Ik ook... ben ik ook kewl?
|
Niet als je zelf denkt dat je cool bent.
|
In dat geval ben ik wel cool. Ik vind mezelf namelijk helemaal niet zo cool. Cool hè?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |