![]() |
[test] seks-kennis
|
ik had een 6
|
7
|
Een 6...
|
Maximaal kon je 10 punten halen. Jij hebt een 7 gescoord. Een voldoende voor de test. Goed zeg, het waren niet de makkelijkste vragen
jeej |
Een 6 .. maar er worden nou niet echt de meest goede vragen gesteld.
|
Ik had er 7.
Ik had niet gedacht dat er zoveel mannen waren die wel eens sex hadden met vrouwen die ze eigenlijk helemaal niet zo leuk vonden. Mannen lopen dus echt wel hun pik achterna! |
Een vijf, maar echt seks-kennis noem ik het niet, eerder kennis over seks in NL.. Van gemiddeldes etc weet ik niets, van seks wel... dus tjaa...
|
Maximaal kon je 10 punten halen. Jij hebt een 8 gescoord. Een voldoende voor de test. Goed zeg, het waren niet de makkelijkste vragen
Da's mooi |
Had een 6, ben pas 14, vin t knap van mezelf :rolleyes: :p :o
|
raar of niet, ik had er gewoon 10 goed
|
5, maar ik ben ook niet zo geboeid met het sexleven van andere :p
|
Citaat:
|
Maximaal kon je 10 punten halen. Jij hebt een 7 gescoord. Een voldoende voor de test. Goed zeg, het waren niet de makkelijkste vragen
Klik op 'volgende' om te zien wat de goede antwoorden waren en wat andere mensen geantwoord hebben. |
khad een 4, maar ook lekker vage vragen :o
|
*kijkt blij* |
ik had een vijf, maar hoe kan ik nu weten hoe t allemaal bij Nederlanders zit, ik weet t nog niet van Belgen...
|
7
|
Citaat:
|
ja jij moet dus nog ff doorgaan om op het gemiddelde te komen (las ik van je in ander topic) :P
|
ik had een 6.
maar t heeft nou niet egt met sex te maken. kan moeilyk van iedereen weten wat ze hebben gezegd en ik vraag ook niet aan iedereen hoeveel bedpartners ze hebben gehad of hoe vaak ze sexen ;) |
Maximaal kon je 10 punten halen. Jij hebt een 8 gescoord. Een voldoende voor de test. Goed zeg, het waren niet de makkelijkste vragen
|
7
|
een 4 :)
|
7
|
een 4 :o
|
Citaat:
|
Maximaal kon je 10 punten halen. Jij hebt een 6 gescoord. Een voldoende voor de test. Goed zeg, het waren niet de makkelijkste vragen
|
Mannen geven deze test gemiddeld een 6,56
Vrouwen geven deze test gemiddeld een 6,47 jaja het wordt nog s een keer bewezen, dat mannetjes beter zijn dan de vrouwtjes :) |
6
|
Citaat:
|
whaha.. ik had een 1!!!! Ik had die vd penis grootte goed :D
Ben een beetje melig!! |
5:o
|
Citaat:
Ik had overigens een 6 |
Hm, 3 punten. Naja, zo boeiend waren die vragen nu ook weer niet :D
|
5 :( Ach..
|
Hahaha, ik heb bijna alles (-2) gegokt. |
Citaat:
|
5,maar vond het niet echt een 'test je kennis over sex'-test
|
5 :o
|
3, maar was wel een stomme test. Wat maakt mij het nou uit hoe vaak de gemiddelde ned. HET doet :rolleyes:
|
Maximaal kon je 10 punten halen. Jij hebt een 6 gescoord. Een voldoende voor de test. Goed zeg, het waren niet de makkelijkste vragen
zo! Citaat:
|
haha!! Ik heb veruit het laagst.. Ik had meer een 'details-over-échte-seks- test" verwacht.. weet ik veel wie dat ene zei.. daar hou ik me niet mee bezig hoor! :p
|
hmm.. rare vragen..
ik had een 4 |
een trotse 5 ..:d ;)
|
Citaat:
|
Ik had een 5 :rolleyes: .
|
Citaat:
Maar die weet er nog meer vanaf dan de mensen die de test gemaakt hebben. :D |
Citaat:
|
Ik had een 6, hoewel ik toch bij een aantal vragen heb moeten gokken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56. |