![]() |
[Collab] Wokman inside!
hehehehe, Eindelijk iets van ons samen :) haha, hij weet niet dat ik em heb afgemaakt, maargoed hier istie :)
Schets: Wim Wok himself :cool: Inks/colors: Ik http://members.lycos.nl/vincentbissc...wok-colors.jpg hehe hope ya guys like it :p |
whaha vet man :D
|
Waaah, zo vet!!
Het figuurtje is doop! De inkleuring btw ook! Vind de achtergrond vooral erg mooi gedaan bij de inkleuring. Btw, heeft batman t koud? :p:D |
haha lache, hij is echt cool
|
LoL :D Vet hoor :)
|
sexy :)
|
super combo :p (y) mad props voor beide ;)
|
vet!
|
tof!
|
haha bedankt iedereen! glad ya'll like it :)
Ik zie dat hij 't nu even niet doet.. geen paniek, m'n webspace zit weer te kloten ofzo.. zal 't zo wel weer doen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe doop hoor..hoe maak je van iets simpels iets doops! (y)
|
Mijn complimenten. :)
(psst, vertel mij eens hoe je die achtergrond hebt gedaan ;)) |
Citaat:
|
1woooord: jaloezieeeeeeeeee..
tressss leuk! :) |
Heel mooi! Maar die bek????? :confused:
|
Citaat:
heel cool btw :D |
:o cooool :)(y)
|
Ow, dat zie ik nu pas: hij heeft hetzelfde waterpistool waarmee ik vroeger speelde! En die ik nu kwijt ben... :mad: En ik maar denken dat Batman lief was voor onschuldige burgertjes.
|
Citaat:
ontopic: erg cool (y) :cool: en omdat iedereen niks doet behalve zeggen dat het cool is ga k maar commentaar zoeken... -zn oor zit heel erg laag. en dat was het wel zo'n beetje... :rolleyes: :) |
nohhhh, wreeeed!!!
echt erge shit (y) (y) |
:D
haha dit is echt te fucking dope (y) :cool: |
hahaha thnx iedereen! Wok: glad ya like it :)
En die achtergrond verklap ik niemand :cool: kheb een nieuwe techniek, dit is de eerste keer dat ik em gebruik, ziet er een stuk beter uit dan die ouwe suffe.. dus ik denk dat ik die maar es ga updaten :P |
Citaat:
Maar is het volgens het zelfde inkleurprincipe als het karakter zelf of iets heel anders? Het is in ieder geval geen photoshop 'truukje' maar daadwerkelijk tijdrovend handwerk? :) *probeert toch lichte hints te ontlokken* :P |
-totaal andere techniek, volges mij zou je dat ook kunnen zien ;)
-geen truc -niet ontzettend tijdrovend -handwerk -vakmanschap :P succes :cool: |
hehe. :p aha ;)
|
Deze is echt heel stoer :cool: (y)
|
super soaker 50 :cool:
|
hehe erg doop (y)
vind die grond alleen een beetje storend. geen idee hoe het beter kan, dus eigenlijk beetje nutteloze post :> |
wah wat vet!:) ziet er echt koel uit:D moeten jullie vaker doen(y)
achtergrond is wel wat anders dan de rest, maar op zich wel mooi gedaan |
Maak een strip verhaaltje samen, ofzo..:P
|
Een wimwok strip!!! Jáááááááhhhh!!!!! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |