Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Indiana Jones 4 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=501985)

p-chez 06-06-2003 13:41

Indiana Jones 4

Indiana Jones 4. Wederom met Harrisson Ford. (zie ook hier. )

Waardeloos en uitgemolken, of absoluut top?

Mij lijkt 't serieus gaaf... de oude Indiana Jones films waren allemaal goede films.. en met de techniek van tegenwoordig op computeranimatie-gebied moeten ze nog beter kunnen worden.

comments?

D@mien 06-06-2003 17:02

Als je weet wie er achter zitten dan zal het zeker geen flut worden...Spielberg en Lucas hebben al gezegd dat ze zeer streng zijn kwa verhaal...want ze vinden het zonde om zo'n goede serie af te sluiten met een waardeloos laatste deel....

Ketjing 06-06-2003 17:08

Citaat:

D@mien schreef op 06-06-2003 @ 18:02:
Als je weet wie er achter zitten dan zal het zeker geen flut worden...Spielberg en Lucas hebben al gezegd dat ze zeer streng zijn kwa verhaal...want ze vinden het zonde om zo'n goede serie af te sluiten met een waardeloos laatste deel....
offtopic: Lucas streng voor verhaal, owkee... Toch jammer van Star Warst Episode I en II
Maarre ff ontopic, ik hoop dat het een goed 4e deel word, al heb ik wel mijn twijfels. Is Ford niet een beetje te oud en is de film er alleen maar om poen te verdienen, maar we zullen zien

Party_Bunny 06-06-2003 18:22

Ach wat leuk, weer zo'n topic.:)
Die films boeien mij niet, de hoofdrolspeler des te meer..;)
Maar ik geloof dat men dat al wel weet...

p-chez 06-06-2003 22:20

Citaat:

Ketjing schreef op 06-06-2003 @ 18:08:
offtopic: Lucas streng voor verhaal, owkee... Toch jammer van Star Warst Episode I en II
Maarre ff ontopic, ik hoop dat het een goed 4e deel word, al heb ik wel mijn twijfels. Is Ford niet een beetje te oud en is de film er alleen maar om poen te verdienen, maar we zullen zien

Hmm.. het verhaal van SW ep 1 en 2 stonden in principe al vast voor zover ik weet. Al vanaf de oude eps.

Maargoed.. ben 't met D@mian eens, dat Indy 4 wel ok zou moeten worden aangezien George en Steven niet de eersten de besten zijn.

Tiger_Wolf 07-06-2003 14:16

Als je denkt dat Harisson te oud is, houd dan maar nog even in je achterhoofd dat hij in zijn nieuwste film "Hollywood Homicide" toch wel veel stunts zelf heeft gedaan!
Maar goed. Over het verhaal van Indy 4 weet nog niemand wat vanaf, wel is bekend dat Frank Darabont (Shawnshawk Redemption) het script van Indy 4 pas af heeft en dat Spielberg en Lucas er echt blij mee zijn.
Er gaan ook geruchten rond dat Sean Connery wederom terugkeert als Henry Jones Sr. (vader van Indy) evenals John Rhys - Davies (al hoewel ik van John zelf heb gehoort in Engeland dat hij er nog niks van af weet) als Sallah maar dan in een kleine rol.
Ook komen Karen Allen (Marion - Raiders of the Lost Ark) en Kate Capshaw (Willie Scott - Temple of Doom) wederom weer terug als de ex-vriendinnen van Indy maar dan krijgen ze een kleine cameo.

4 november trouwens komen de DVD's van Indiana Jones uit :). www.indianajones.com of om nog even een nieuws site naar boven te halen: http://www.theindyexperience.com

p-chez 07-06-2003 21:42

Mwah, ik vind 't wel cool dat Harisson aan de oude kant is. Dat geeft mooi weer dat er meerdere jaren tussen de laatste ep. en ep.4 zit.
En als ie in Hollywood Homicide alle stunts zelf deed, kan ie voor Indy 4 vast ook wel z'n mannetje staan :)

Ieke 08-06-2003 20:24

Lijkt me opzich wel wat, ga hem wel kijken. De vorige Indiana Jones films vond ik erg goed, het zou heeeel jammer zijn als deze niets wordt.

p-chez 09-06-2003 00:54

Citaat:

Ieke schreef op 08-06-2003 @ 21:24:
Lijkt me opzich wel wat, ga hem wel kijken. De vorige Indiana Jones films vond ik erg goed, het zou heeeel jammer zijn als deze niets wordt.
Dat zou betekenen dat ze het alleen voor 't geld zouden doen. En dat is voor zover ik weet niet 't geval.

Maar ik denk niet dat topmannen als Lucas en co. een super-film-serie een eindepisode zouden geven waarmee de voorgaande delen teniet worden gedaan.
Ik heb dus ook begrepen dat ze ervoor willen zorgen dat 't laatste deel klap op de vuurpijl zou worden.

GinnyPig 09-06-2003 17:31

Denk niet dat Ford het heeft verleerd, dus op zich kijk ik wel uit naar deze film (y)

Party_Bunny 11-06-2003 11:09

Ford verleert het NOOIT, OK?

Freshh~ 11-06-2003 11:26

Citaat:

Party_Bunny schreef op 11-06-2003 @ 12:09:
Ford verleert het NOOIT, OK?
precies :D ...
ben nou al benieuwd naar die film! (y)

p-chez 11-06-2003 23:59

Ford ownt idd :>

The Crash Bash 13-06-2003 21:18

De andere delen van Indiana jones waren altijd een cool avontuur dus ik heb er vertrouwen in deze ook.
Het is niet vaak dat ik echt kei opgewonden en heel veel zin heb in cinema (heb altijd wel zin in cinema maar bij toppers dan kan ik gewoon niet wachten) maar bij 4 denk ik wel. (y) :cool: :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52.