![]() |
overtuig mij, welke sport?
hoi Allemaal,
ik wil een andere sport gaan doen. team / individuele sport maakt me niet zo uit. naja, ik ben dus 16, je moet dus niet met zo'n sport aan komen zetten waarmee je al vroeg moet beginnen. vertel welke sport je doet, en waarom is het leuk?! -xxx- |
Ja ik doe aan voetballen en dansen
Voetbal omdat ik het teamverband zo leuk vind, het is altijd knokken tot de laatste minuut, mits je leuk wil voetballen dan, en het provoceren staat me wel aan :o Stijldansen is 1 en al sfeer, heel gezellig, heel persoonlijk ook. En je gaat er nog behoorlijk van zweten o_O |
volleybal
|
biljarten :)
|
voor de duidelijkheid :)
het moet geen 'staan' of 'zit' sport zijn. geen darten dus, geen schaken, en ook liever niet biljarten. voetbal kan ik voor geen meter. volleybal... mja, misschien wel! iemand anders nog tips? |
Badminton is misschien een goede sport, iedereen speelt het wel op de vakantien, alleen nu kan je het ook als 'echte' sport gaan beoefenen.
Een vechtsport is ook leuk, wel eens aan karate gedacht? Fitness kan ook hee leuk zijn, zeker als je het met een paar vrienden doet. Ach, er zijn gewoon teveel leuke sporten :) |
boksen, goed voor conditie, zelfvertrouwen etc. maar vooral hartstikke leuk om te doen
|
Zwemmen, Roeien, Tafeltennis, Curling, Kunstschaatsen, ijhockey, water polo.
Keus genoeg |
softball?
vond ik hartstikke leuk omdat het zo lekker afwisselend is. |
tennis
|
bowlen! :D *grijns*
|
Kegelen
|
Hardlopen, kun je (bijna) overal en altijd doen
|
Atletiek! Of judo...
|
jjjaaaaah atletiek. das goed voor je conditie en het is heel veelzijdig (of hoe je dat zegt) er zijn heel veel onderdelen dus je verveelt je niet snel.
|
Jui-jitsu. Een individuele sport, een vechtsport. Handig om te gebruiken voor zelfverdediging, de sport is zelf ook leuk. Je leert verdedigings-, trap en stoot technieken ed.
In ieder geval geen judo kiezen is mijn advies, heb je niks aan en het is een slap aftreksel van jui-jitsu. |
Citaat:
naja misschien basketbal.. maar ik denk niet dat jij als vrouw zijnde het echt leuk gaat vinden.. euhm een leuke sport.. nou mijn voorkeur zou uitgaan naar een team sport.. vind ik toch wel leuker dan individueel.. maar goed kom morgen misschien wel terug met een leuke keej? Kus |
Citaat:
|
Curling :p :D :D
|
handbal, altijd leuk!
|
Citaat:
|
Hey,
Misschien is tennis iets voor je? Zelf vind ik het een hele leuke sport, en je hoeft er niet vroeg mee te beginnen, gewoon veel oefenen. En het is een sport die je vaak kunt doen, je kunt gaan wanneer je wilt. Moet je wel niet bij zo'n enorme kakclub gaan. Succes ermee nog! xxx |
hooivorkdarten, vrouwsjouwen, Highland games, Fierljeppen, kaatsen, knikkeren, stiften,
|
Citaat:
|
bmx'en, skateboarden, surfen, waterskieen, wakeboarden, snowboarden, capoeira, kanooen, sportklimmen etc. etc. etc.
|
shorttrack, schaatsen, klimmen.
|
Monkey Kung Fu
|
Squashen, is leuk en actief
|
volleybal....
is erg leuk en gezellig!!!!! |
Fitnessen
|
Zeilen.
|
Handbal dus..
|
ik heb een paar dingen gehoord die me enigzins aanstaan
- karate - die andere vechtsport - softbal - tennis - klimmen - zeilen zeilen moet hier niet zo'n probleem zijn, woon aan het water (Den Helder) maar klimmen wordt dus wel een probleem. We hebben hier idd wel 2 tennisclubs, maar tennis is weer alleen in de zomer he?! softbal lijkt me ook tof. op school hadden we zelfverdediging gehad, vond het echt wel kewl om zo hard mogelijk tegen zo'n mat aan te trappen enzow. Dus dan zo'n vechtsport is ook wel wat... :) Bedankt allemaal. andere tips zijn welkom hoor. |
Je zwemt al, waarom dan geen waterpolo? ;)
|
motocross?
|
Het ligt eraan wat voor tennisbanen het zijn, als je gravel hebt mag je idd niet in de winter tennissen, maar op bijvoorbeeld kunstgras kun je het hele jaar tennissen, behalve als er sneeuw ligt, maar dat komt niet zo heel vaak voor hier.
xx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Atletiek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vaak hebben die tennisclubs met gravel ook binnenbanen, waar je in de winter op mag tennissen, dus.......
Anders dan weet ik het ook niet nee, jammer, het is een hele leuke sport. xx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Muay Thai, boksen, Kung fu, Jiu Jitsu, karate, krav maga, Freefight...
Als vechtsporten je aanspreken is er keuze genoeg, gewoon ff kijken wat je het leukst lijkt en waar het bij jou in de buurt kan |
wielrennen,
waarom??? principes |
Citaat:
|
hoi Allemaal,
ik wil een andere sport gaan doen. team / individuele sport maakt me niet zo uit. naja, ik ben dus 16, je moet dus niet met zo'n sport aan komen zetten waarmee je al vroeg moet beginnen. vertel welke sport je doet, en waarom is het leuk?! -xxx- Ooit gedacht aan Twirlen???? Omdat gewoon de mooiste sport is! Je kan er net zo ver in gaan als je zelf wilt!!!! En net zo duur maken als je zelf wilt! |
Tennissen kan toch ook gewoon binnen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50. |