Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   weekendje ameland, maar mag nie bij r slape (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=50205)

Tha Wheeliemaster 10-04-2002 20:52

weekendje ameland, maar mag nie bij r slape

okej we gaan dus een weekendje naar ameland, (ikke/vriendin en der ouders, ik ben 14(bijna 15) en zei is al 15, maar ik mag nie bij haar in bed slape, en niet eens op dezelfde kamer :( dit vind ik dus best wel kut, iemand ideen om der moeder over te halen, ze dneken dat we rare dingen gaan doen'maar 15 is troch wel oud genoeg om bij elkaar te slape?

mzzls

iemand nog leuke dingen om op amlenad te doen?:D

AMDFreak 10-04-2002 20:55

Nah.. je mag toch mee? En dan moet je in je uppie in 1 kamer slape? :?

Tha Wheeliemaster 10-04-2002 21:03

ja mag nieteen bij haar op de kamert:(

lakyie 11-04-2002 07:56

Citaat:

Tha Wheeliemaster schreef:
ja mag nieteen bij haar op de kamert:(
Blijven die ouders de hele nacht voor je deur staan? *hint*

Woestijnpinguin 11-04-2002 08:22

Ik heb deze zomer het zelfde gehad! beste oplossing? gewoo wel doen :D suc6

The Bachelor 11-04-2002 12:17

14 jaar? jezus, dan kom je net kijken, dus ik vind het niet raar, maar als je perse bij der wil slapen lukt dat altijd

Dr_Love 11-04-2002 12:45

NOu kijk, weet je wat je moet doen.. Dan moet je wel een beetje lef hebben.

JE moet naar haar ouders gaan en gewoon zeggen, dat je graag bij haar wil slapen. Als je een beetje sterk karakter hebt, dan staatn die ouders er ook van te kijken hoor. En dan valt er zeker weten, over te praten. En dan geef ik je 95% kans dat je gewoon bij haar mag slapen.

Bij haar in bed is weer een ander verhaal. Ik denk niet dat je dat voor elkaar krijgt.

StefanLovertje 11-04-2002 14:02

oh das kut he! ik heb ook zulke ouders.. ik ging bij mijn vriend slape omdat ie 250 km verderop woont dus voor 1 dagje in de maand is het nie ech de moeite om er heen, maar ik ging dus bj hem slape en ik moest op zijn kamer en hij bij zijn broertje... want mijn ma wilde niet dat ik op 1 kamer slaap met hem... ja dat is echt klote...
maar we hebbe niet geprobeert om bij elkaar te gaan slapen, al wilde ik dat wel maar ja... mijn vriend wilde dat niet...
wel verstandig van hem... en nu wachten we gewoon tot het wel mag :)

we blijve hopen :)

succes ermee.... wees blij dat je met hun mee mag :)

Klaine Je 11-04-2002 15:15

laat je vriendin aan de pil gaan en zeg tegen haar ouders 'zo, als we gaan neuken, wordt ze tenminste niet zwanger' :p

ze kunnen je toch niet verbieden om sex te hebben? (als je dat al wilt..)

sase 11-04-2002 16:14

Citaat:

Klaine Je schreef:
laat je vriendin aan de pil gaan en zeg tegen haar ouders 'zo, als we gaan neuken, wordt ze tenminste niet zwanger' :p

ze kunnen je toch niet verbieden om sex te hebben? (als je dat al wilt..)

Dan laten je ouders je dus helemaal niet alleen. Als een meisje 14 a 15 is zijn haar ouders heel beschermend, ook wel begrijpelijk opzich, want dan wordt ze eindelijk een beetje groot. En ze kunnen je niet verbieden, maar ze kunnen het je wel heel lastig maken. Steeds binnenkomen enzo.

sunflouwer 11-04-2002 16:21

ik mocht eerst ook helemaal niks van me ouders, maar nu ga ik met mijn vriend mee naar polen ( daar komt hij vandaan) en ik slaap in hun huis daar met hem en zijn oma en broertje, zijn ouders slapen ergens anders. MIjn moeder wilde eerst ook niet dat we zelfde bed gingen, maar toen heb ik gewoon gezegt dat ik het heus niet ga doen als zijn oma in de kamer naast ons ligt, en het broertje aan de andere kant naast ons. En toen mocht het wel..

Gewoon zeggen dat je nog niet aan sex toe bent ( lijkt me ook wel errug jong, 14 maja)

chanel 11-04-2002 17:33

oke, ik weet dat dit misschien HEEL stom klinkt (ben zelf 16) maar als ik t zo lees, dan denk ik ook: pas 14 en 15!!:O
en wie ben ik om dat al ye denken, dus ik snap wel dat je ouders dat ook vinden,
maar je kan toch ook 's avonds met haar op haar kamer zijn, en appart slapen, t komt vanzelf ;)

Chanel

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45.