![]() |
noem een nummer dat echt lachwekkend slecht is,
het moet zo'n nummer zijn dat echt de kwaliteit heeft van een wibraslipper, en het moet lachwekkend zijn,
mijn tip is: Kleine blonde mariandel... |
Sean Paul - Just Gimme The Light
|
Alles van S Club 7
|
jim, jamai...
|
Citaat:
ze hebben ook hun eigen serie, DIE is pas lachwekkend |
Jamai - Step right up
wat is het idee achter dit topic??? :D |
Citaat:
|
limp bizkit - alles
|
The Cheeky Girls (n) :rolleyes:
|
Lou vega - die mambo shit
|
Die van Cameron diaz van
you're 2 big to fit in here 2 big to fit in here!! your penis is so big your penis is so wild lalala egt slegt!! |
Citaat:
maar uhm........ Die was bedoeld om slecht te zijn....... dat werd zo slecht en lollig mogelijk gemaakt...... Wij noemen dat humor :D |
Citaat:
Wie zegt dat ik t geen humor vind ?? :p |
nummers die ik grappig vind, wel op een liefsoortige manier ofzo...
nerf herder - pantera fans in love bouncing souls - wish me well (go to hell) [edit] niet goed gelezen, ik vind deze nummers dus niet slecht, ik vind ze gewoon lachwekkend... |
Citaat:
|
uhm
chiwawa (hoe schrijf je dat) van de cola reclame, dis is echt slecht... en trouwens nog 1 die echt slecht is: 50 cent - in da club. gadverpielekis, dat is echt niks voor mij |
Citaat:
|
Tenacious D - fuck her gently! :D
|
sorry ik las het woordje slecht niet.. :rolleyes:
dan maar step right up van jamai |
the firm - startrekkin'
|
Anneke Gröhnloh - Brandend zand (helemaal nadat Bert Visscher hem belachelijk maakt)
|
Step right up van Jamai plus het hele boybands/girlbands-repetoir en alle levensliederen.
|
Ik weet niet wie de zanger is, maar dat ene mannetje dat zingt: US of whatever of hoe het ook mag heten (n) . Echt slecht.
|
Citaat:
die is :cool: |
Axcalibur - Knights will follow (te downloaden op mp3.com)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
theeeese sounds fall into my mihihiiiiiiind
|
Citaat:
|
Lachwekkend slecht is wat anders dan normaal slecht of tenenkrommend slecht..
Het laatste slechte nummer waar ik om moest lachen was het songfestivalliedje van Oostenrijk :cool: |
Dat moet toch echt die hardcorenummers zijn. Download maar eens Nyophete - Je moet je muil houwe. Dat is echt het allerslechtste wat je ooit gehoord hebt.
|
ik weet niet meer van wie het ooit was maar het was echt vet vals en het heette geloof ik an email to berlin
|
Double Date!!!!!!! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die van het Eurovisi SongFestifal - Oostenrijk :D :D :D
Die was echt lachen man :D :D |
Toeter op je waterscooter :D
|
die van ik heb een toe toe toeter op mijn waterscooter..
vooral het 'dansje' is lache. toeterbeweging op je neus bij elke toet en een gasgeefbeweging bij het woord water scooter :D |
Citaat:
it's your birthday we gonna party like, it's your birthday and we dont give a fuck, it's not your birthday! You can find me in da club, bottle full of bub. |
Aemen - Time
een paar redenen waarom ik dat nummer niet uit kan staan: Het intro is gejat (ik ben er alleen nog steeds niet achter waarvan :o) Die 'zanger' vind ik een heel erg vervelende stem hebben, hij zingt door zn neus. Het lijkt alsof ze het nummer in elkaar hebben gezet zo van, 'ok we hebben een couplet en een refrein en wat losse flodders, nu moeten we nog overgangen maken...nah laat eigenlijk maar zitten, we springen gewoon van het een naar het ander.' |
nee t slechtste nummer is toch wel de chop suey cover van avril lavigne...
|
WAT D8 JE VAN..
die nieuwe tom jones troep |
Ketschup song
Dat liedje van de hele Idolsgroep. |
linda roos en jessica :(
damn ik heb nu ook een liedje in mn hoofd van een nederlandse vrouwlijke formatie die een aantal jaren geleden een paar engelstalige hits hadden maar ik bend e naam veregten :S |
Citaat:
|
Citaat:
close ii you baby don't go :( (n) :mad: http://www.renefrijters.nl/img/closeiiyou.jpg Dit is echt gewoon zo verschrikkelijk! normaal kan ik me er niet echt druk om maken maar deze wijven hadden toch bij hun eerste optreden zoutzuur toegediend moeten krijgen? AARGH!!!!!! http://www.closetoyou.nl/muziek/mp3/02babydontgo.mp3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |