![]() |
De tunnel
De tunnel
ik sta voor een gang zoŽn ontzettend lange gang een gang vol pijn en angsten met af en toe een vleugje geluk dat is mijn weg die ik bewandel dat is de weg die ik ga dat is de weg die ik voel dat is de pijn die ik overwinnen moet EchoŽs waaien me tegemoet je doet niks goed je doet niks goed! vertwijfeld loop ik door vechtend tegen de pijn en mijn onzekerheid soms een zijgangetje met een beetje geluk mijn lieve vriend en diens dochter zij zijn mijn licht mijn leven voor hun blijf ik vechten voor hun wil ik leven! |
hmm nie zo geweldig gedicht helaas maar ja wat vinden jullie?
|
Ik vind het ook niet zo geweldig nee...
|
Citaat:
|
Er zit geen mooie regelmaat in en ik mis wat leestekens (bijv. tussen het 'je doet niks goed je doet niks goed'). En over dat je lieve vriend en diens dochtertje het licht in leven zijn is natuurlijk heel mooi, maar je moet het wat meer verhullen, niet te letterlijk zeggen.
Verder misschien proberen het wat meer in elkaar over te laten vloeien, met bijv rijm of alliteratie. |
Je hebt het erg duidelijk verwoord, precies wat je denkt, ervaart, voelt. Goed om je zo te uiten, maar ik houd daar persoonlijk niet van. Het laat zo erg weinig meer te denken over. Probeer 's wat implicieter te verwoorden, meer beeldspraak ook, meer met (rijm en) ritme werken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |