![]() |
wat vind jij slechte muziek ?
vertel ?!? :)
|
ik vind hardcore echt slechte muziek. echt net als slipknot enzo dat vind ik niet om naar te luisteren.
|
Top 40.
|
busted
|
RnB, rap, hip-hop kortom negermuziek
|
pf. kost me teveel tijd om allemaal neer te typen.
|
Muziek is bijna altijd goed. Maar of je het mooi vind is een tweede.
Ik hou bijv. niet van hardcore en metal en die dingen, maar daarom kan de muziek nog wel goed zijn. |
rap muziek (50 cent)
trance en alles erom heen (geen voorbeeld) te lompe muziek (death metal etc.) ballads (do enzovoorts) |
britney en die (%(%%^*$#^%$%wijven
ennuh... negermuziek :S trance... bleegh |
Ik hou niet van muziek.
|
bling bling muziek (n)
|
Country
|
alles wat geen metal is.
|
Citaat:
weet je wat het jammere is van dit soort topics, mensen posten wat en niemand reageerd ergens op.. dan krijg je na een tijdje van die topics van 3 pagina's die niemand leest, maar er wel ff onderzet wat hij schijt muziek vind (net als de nu-spelen topic)... |
Citaat:
En wat is er mis met dat soort topics? Laten we het melkert-topics noemen. |
Citaat:
|
RnB
de meeste top 40 nummmers (99%) Trance Rap Hip Hop |
vaak zingende vrouwen, house en 'volksmuziek' als Frans Bauer en andere kampers.
|
Trance, hardhouse, ballads, country, RnB, frans bauer achtig iets en misschien nog wel meer, maar kan ik zo ff niet op komen
|
ik hou egt niet van trance, dance en alles wat erop probeert te lijken. Britney enso en R&B de rest kan er wel mee door
|
Citaat:
Wat voor koekjes vind jij erg lekker? Ik hou vooral van koek met veel chocola :) En negerzoenen zijn ook lekker. En ik heb nu coupe soleil :D Erg grappig. Morgen is het zaterdag en nu is het warm en 7 over 7. Leuk he :D |
ik vind dit weer zo'n rare topic...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het urkermannenkooor sucks
|
Citaat:
|
ik haat
Trance/Dance/Hardstyle/Drum'n Bass/Hardcore/Pop/R&B/fakersrock Ik haat Britney Spears en zulke shit Direct Alle top 40 troep bedankt |
En voor de mensen die niet weten wat leuk is..
down Rob zombie - dragula maar even :o |
alles wat niet met liefde voor de muziek gemaakt is en natuurlijk shit als frans bauer ensow, genoeg dus blablablabla
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan redelijk veel apprecieren qua muziek. Trance (progressive) gaat de laatste 2 jaar wel achteruit, andere geluidjes, maar echte vernieuwingen?...
|
oh k vind heel veel dingen niet leuk...mijn smaak wat k veel luister isse...metal en af en toe wat punk en rock voor de grap...
k haat een hele hoop...maar k heb respect voor veel meer soorten muziek...voorbeeld: klassieke muziek, k vin er niks aan, maar k vind t knap wat die mensen hebben gedaan en k heb er respect voor... |
Citaat:
|
Citaat:
|
R&B, Jantje Smitachtige muziek, hardhouse, ´gabbermuziek´.
|
Metal
Hip Hop Aarenbie Ska Rock classiek Jazz top 40 Hardstyle En alles zonder house beat |
Ik hou niet van:
Hip hop R&B Van die stomme moslim muziek het zijn gewoon plagues op de wereld En hindoe muziek Voor mij kunne ze de boom in |
eminem....
50 cent die kan er mee door..mar k vind die eminem toch zon zaadkop...hij gaat er gewoon van uit dat hij goeie muziek maakt of iets als busted... dat ze dan van die kettingsloten om hun nek doen en shit verder haat ik trance....dat is zo goedkoop... marjah... :o |
RnB
hip hop trance sommige pop cheeky girls hardcore hardstyle |
Citaat:
|
R&B, 'girly' muziek zoals die bagger van britney en lopez. Enzovoort.
|
ik luister vooral niet naar:
- Frans Bauer - Marianne Weber -Koos Alberts - Andre Hazes - Elvis Costello - Oasis - en alle andere soorten muziek :D whahahaha, behalve dan natuurlijk sesamstraat en teletubbies muziek absoluut -dit is gelul- |
Hmz het levenslied...zo noemen ze dat geloof ik:D marianne weber e.d. of van die duitse hopsa muziek;)
Verder ben ik niet zo'n liefhebber van hardcore of hoe noem je dat.. of inhoudloze pop zoals cheeky girls, chumwawa etc. :S |
ik kan eigenlijk wel heel veel muziek waarderen, ik bedoel, als er toch een melodietje in zit, dan is het mooi
het moet dan wel enigszins sprekend zijn, geen lame shit |
alles is geloof ik al genoemd:
-rap -r&B meestal -nu-metal -neppunk -boyband/girlbandjes pop -smartlappen -pop dance op tmf -trance/hardcore |
Wat een haat allemaal. En dit zijn dan allemaal mensen die Bush' hatecampaigns veroordelen. Freud zou gegarandeerd zeggen dat jullie sexueel gefrustreerd zijn.
|
t s beter om een bepaalde muziek te haten dan een persoon ;)
|
rap
|
Ach, ik stel me heel erg open qua muziek, vind veel leuk bijvoorbeeld tijdens het stappen, maar negergehijg vind ik toch wel klote. Ja, en Frans Bauer/Jan Smit- muziek. En de meeste rap.
En top 40-ballads. En Bust. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |