![]() |
snel bruin worden?
Hoe doen jullie dat nou?
Heb zelf best wel problemenhuid, ik word niet bruin.. :( Nou heb je natuurlijk mooi allemaal korte rokjes aan maar ik vind dit bij niezo mooi. Je ziet mijn aders ook lopen, kan ik dat ook wegwerken? alvast bedankt.. ben zowat hopeloos (n) Veel liefs, Sitia |
|
het geheim olijf olie
|
Je hebt van die zelfbruiner-sprays (self-tanners) te koop bij de drogist. Je kunt een serie zonnebank-bezoekjes plannen.
Je kunt als je in de zon gaat liggen je in smeren met olie (geen zonnebrand creme, behalve als je snel verbrandt -> lage factor) of water. Verder helpt zonnen op het water best goed (dus op een luchtbed opt water of op een boot of whatever). Succes dr'mee. |
Zeilen, en vooral niet vergeten een goede factor te gebruiken voor het insmeren....
|
heel irritant ja, die aders, bij mij lijkt het het net een netpanty en ze noemen me ook wel eens zebra, maar vraag het gewoon eens bij de drogist, dar hebben ze zat spul om snel bruin van te worden. ik heb daar ook gehaald en het werkt heel goed, gewoon smerendan zonnen en voor je het weet ben je bruin.!! :)
|
Citaat:
Maar misschien is het idd handig om een keer onder een zonnebank te gaan liggen. |
Citaat:
En met problemenhuid bedoelde ik alleen het bruin worden ff.. :) |
Citaat:
Voor de rest gewoon rustig laten bruinen door de zon.. = beste resultaat :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |