![]() |
Zoenen met goede vriend(in)
Tjsa, stel je voor dat je een goede vriend of vriendin hebt, die helemaal niet lelijk is. Jullie gaan samen een keertje uit. Zou je het raar of erg vinden als jullie dan zouden zoenen? :o
|
Nope, ik en me vriend waren eerst ook hele goede vrienden, toen hebben we een paar keer gezoent (bij het uitgaan) en nu hebben we sinds gisteren, maar...
Bij mij is het (y) uitgelopen |
Ik denk dat ik het wel raar zou vinden ja. Zeker als het gewoon voor de lol is, voor 1 keertje. Op dat moment zal het wel onwijs leuk zijn, omdat je elkaar al kent en het dus redelijk vertrouwd is enzo.
Maar ik denk dat het daarna een beetje lastige situatie wordt. Misschien heeft de een wel spontane gevoelens voor de andere, of weet je je geen houding meer te geven ofzo. |
Tuurlijk zal het dan een beetje raar zijn, omdat je bevriend bent en elkaar niet op die manier ziet, ach, het zal dan vriendschappelijk voelen... Maar ja, met zoiets kan je wel gevoelens opwekken, en dat kan wel kwetsend zijn...
|
Ik denk niet dat ik dat ooit zou doen..
Stel je voor dat hij de volgende dag je vriendenkring binnen wandelt en zegt dat je er niks van kan... :eek: |
hmm ik heb het wel es gedaan ja :) is goede vriend van me, en kus er wel eens mee ja :) maar niet meer als dat, maak er geen problemen rond :)
|
Ik kan het me wel voorstellen enzo, heb het ook wel eens gehad (nou ja, eigenlijk was het eerst zoenen en toen werd het een goede vriend, niet meerdan dat, en toen nog eens gezoend).. Het kan wel een beetje ongemakkelijk zijn enzo, maar ach..
Kheb wel ook met goede vriendinnen gezoend, nja, dat veranderde echt niets |
Oh nee, bah. IK zou het niet op prijs stellen als een van mijn reguliere vrienden mij zou zoenen!
|
Lijkt me lekker :) Ik zou ook geen bezwaren hebben tegen een 'verder verloop' van de avond op die voet, eventueel thuis nog, kom maar op :)
|
een kus bij afscheid moet kunnen.
|
Ligt eraan.. heb al 3x gehad datik met een vriend op de late avond heb gekust.
Achja.. als de aantrekkingskracht er is. Mijn ex was ook een goede vriend van mij :) |
Citaat:
|
Ik zou het heel raar vinden.
Achteraf iig :/ |
nee is niet raar, ik zoen ook met een goede vriend van me, en we hebben ook niks.
|
Citaat:
Maarre.. heb er ervaring mee, is wel grappig :) |
sorry hoor.. zal wel aan mij liggen maar ik vind het echt raar als je
met een goede vriend zou gaan zoenen! vind dat gewoon raar doe je toch niet.. bedoel als je ermee gaat zoenen betekent zo iemand toch meer voor je dan vriend.. of betekent zoenen dan nix voor je? CIAO |
Citaat:
Nah, ik zou het sowieso niet doen, op het moment komt niemand in aanmerking :) |
Ik zou het zelf nooit doen, maar 'k vind het iig een stuk beter dan zomaar ff een sletje in de disco 'pakken'.
|
Citaat:
|
Je kunt toch wel dingen uit proberen! Maar persoonlijk zal ik het niet op een openbare plek uitproberen (aangezien de mogelijke opmerkingen)
|
Citaat:
|
O wacht even, ik dacht we het over M-M en V-V hadden maar dat is dus niet zo? Goed, dan wordt het verhaal anders...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik wat voor die vriendin voel *gaat aan 1 bepaalde vriendin denken :o * dan zou ik daar zeker geen probleem mee hebben. Maar dan moeten er wel gevoelens van twee kanten zijn. Dus eigenlijk zou dat dan het begin van een relatie betekennen.
Maar met een 'gewone' vriendin zou ik niet zomaar kunnen zoenen |
Citaat:
|
mjah, dat ligt er een beetje aan welke goede vriend... ik zou het willen overwegen in 1 bepaald geval, voor de rest denk ik niet...tenzij het gewoon meer een beetje klooien is enzow..*denkt na*ik heb geen idee..
|
het is me zelf overkomen ik heb gezoend met een goeie vriend van me en daarna hebben we ook gekregen de ervaring was vreemd omdat ik hem altijd als een goeie vriend van me ben blijven zien. het is nu ondertussen wel uit met hem alleen we hebben een paar dagen terug alweer getongd terwijl het tussen hem en zijn vriendin net uit was. maar goed ik blijf het vreemd maar ook lekker vinden omdat het toch wel weer vertrouwd is. ik voel me echt heel erg op me gemak als hij er is dar maakt het een stuk makkelijker
-XxX- Stephanie |
Citaat:
|
het kan wel ja, kan leuk zijn, maar het is niet iets wat ik vaak doe :)
|
Ik heb ook een goede vriend met wie ik vrij regelmatig zoen. Maar het was zo dat we eerst gezoend hadden en vervolgens pas vrienden werden.
Het klinkt misschien wel raar, maar eigenlijk vind ik het vrij normaal. Ik bedoel, je vindt het allebei fijn en er is verder niks aan de hand. Toch moet er wel een beplaade aantrekkingskracht tussen elkaar zijn, wil je dit kunnen doen denk ik. |
Die situatie heb ik nu een beetje! :D Dilemma...
Hij is al een tijdje gewoon een vriend van me enzo, maar de laatste tijd probeerden wat lui ons te koppelen en we begonnen wat te flirten enzo. Ik zou hem best willen zoenen en ik weet van hem dat hij het ook wel zou willen. Maar ik ben bang dat de vriendschap anders wordt ofzo en ik heb eigenlijk sowieso iets tegen die 1 avond dingen. Maar goed, hij is verder wel lief en sexy! :p Maar vanavond gaan we weer uit met z'n allen... Dus we zullen zien! :o |
Ik zou niet zomaar met iemand zoenen, daar moet ik toch iets meer voor voelen
Maar misschien dat ik in een bepaalde stemming er wel aan toe zou geven en wel een hele goed vriend zou zoenen. Dat weet ik nu echt niet, ligt gewoon aan de situatie en sfeer op dat moment. Ik sluit in ieder geval niet uit dat het ooit gebeurt :) |
Je zoent dan toch ook niet 'zomaar' met iemand, als diegene je beste vriend(in) is dan voel je toch veel voor die persoon. En als diegene nog knap is ook, ach ja, wat maakt t uit. Kheb er niet veel op tegen, t kan de relatie alleen soms errug verklote als er toch eentje verliefd wordt.
|
neej,
ik heb ook goede vriendin waarmee ik meerdere male heb gezoend khoop dat het oko nog een keer wat word :p |
Ik heb een goede vriend, hij is een paar jaar ouder dan mij. Velen vinden het raar dat we zo goed overeenkomen. Nu gaan er natuurlijk de leuke roddels rond.
We gaan bijna altijd samen uit met onze gemeenschappelijke vriendenkring. Dus... tot nu toe geen probleem. ... Hoewel hij heeft wel al eens iets geprobeerd, maar heb het gewoon genegeerd. Hij had het door, en nog steeds zijn we goede vrienden. Hehe, we hebben het samen best wel gezellig. Samen vrienden int zak zetten, elkaar goei steken geven. ... Dus voor mij zou het dus onbedenkelijk zijn, mochten wij na een avondje uit zoenen. Greets,xxx |
Citaat:
|
Nou.... ik zou dr nie aan beginne..klinkt btje raar maar ik zal ut uitleggen..ut hoeft nie altijd zo te zijn.. maar als je met elkaar zoent en de een wordt verliefd enzo.... is het heel vervelend als de ander dat nie voelt voor die ene dus.. Je vriendschap wordt erdoor beinvloedt, het kan beter worden, maar ook slechter..
Ik heb het risico genomen..en ik heb mijn beste vriend gekwetst.. hij d8 dat ikhetzelfde voor hem voelde wat dus niet was... We zijn nog wel vriende maar niet meer zoals eerst wat ik heel erg jmmr vin... ik hoop dat je hier wat aan hebt, suc (y) 6 verder dr mee he..... Linda |
'k Heb ook al meerdere keren met een vriend gezoend.
De dag na de eerste keer was wel raar,ik durfde er opeens niet meer tegen zeggen? :confused: Nu doen we het niet meer, maar soms is er wel een soort 'spanning' tussen ons. Ik heb dus geen problemen mee. |
Hmm... *denkt even na* Ik heb niet echt goede mannelijke vrienden, ik denk dat ik er 2 kan tellen en dat is meer internet. Maar als ik daarmee zou zoenen, zou het toch echt wel heel gek zijn, ja. Helemaal omdat ik weet dat de een iemand erg leuk vind en de ander soort van bezet is, en in beide gevallen met vriendinnen van mij :p
Ik heb wel goede kennissen waarmee dat gebeurd is, maar dat heeft op zich niet echt wat verpest... de eerste heb ik daarna verkering mee gekregen, de tweede heb ik nog heel vaak mee gezoend maar verder niks mee gehad, de derde was bij ons allebei een dronken bui actie geloof ik en we flirten nu vrolijk verder, maar ik heb niet de intentie om daar ooit wat van te laten komen. Hij heeft overigens verkering nou, dus het is niet eens een optie. |
kheb 2 jaar geleden met mijn beste vriend gezoend. Toen waren we ook wel heel goed bevriend, maar nog nie zo als het nu is. We bleven wel hetzelfde tegen elkaar doen, later is het wel fout gegaan omdat hij verliefd op mij was, en ik niet op hem. Maar tegenwoordig is het alleen maar leuk dat het gebeurd is, we maken dr altijd lol om, en je bent nóg meer vertrouwd met elkaar he.. :D
Al zou ik het lang niet altijd doen. bij een andere vriend van me, ga ik al heel lang mee om, we gaan altijd samen stappen, maar afgelopen zaterdag was hij de hele avond me aan het versieren...dat vind ik dan zó jammer.. |
een keer met een goeie vriend gedaan, niet leuk want hij vond me daarna opeens leuk. ook wel met mijn Beste vriend voorgekomen, en dat voelde niet erg vreemd ofzo. We weten zeker van elkaar dat we niks meer voelen en gaan gewoon nog hetzelfde of zelfs beter/vertrouwder met elkaar om. Maaar het is neit iets wat ik wekelijks doe ofzo
|
Citaat:
|
Oh, *voegt toe* Ik zou op zich wel eens met een meisje willen zoenen (ondanks dat ik hetero ben), en daar heb ik het met een vriendin van mij ook wel over gehad, maar dat lijkt me nou echt heel erg ... awkward, bij gebrek aan een goed Nederlands woord.
|
mmmz... nou ja, als er voor de rest geen vage gevoelens bij zijn, wat dus onmogelijk is omdat je er anders nooit aan gedacht had om te zoenen zou het in theorie kunnen, maar ik denk dat het toch weer een hoop gedoe zou kunnen veroorzaken...
of er moet een relatie uitvloeien die goed gaat... maar ja, door dat vrienden gedoe kan dat niet... om een of andere reden... niet altijd, maar je begrijpt het wel... |
Citaat:
|
Natuurlijk niet. Als er aantrekkingskracht tussen jullie is lijkt het me een hele gewone zaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
wrom niet? |
eej dreamwave wie ben jij? Wat is je naam? Je ben een 16 jarige halfgriek en je kent verona vd leur. Precies etzelfde als Robert. Je ook nog es dezelfde naam als zijn website (dreamwave.tk), maar Robert zegt dat hij et niet is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |