![]() |
Hoe en hoelang?
Hoelang duurt het meestal bij jullie voordat jullie klaarkomen bij het masturberen?
En hoe komen jullie klaar? Zijn er nog aparte dingen, bijvoorbeeld heel veel vocht (spuiten) bij een meisje of gekreun of een zucht die niet tegen te houden is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Na 10 minuten ongeveer. En geen bijzonderheden verder, tenminste niet als ik het zelf doe.
|
-dit is sarahbressers die geen zin heeft om uit te loggen-
Na 1 minuut tot een half uur, dat ligt eraan waar ik zin in heb en hoeveel tijd ik heb en waarom ik masturbeer (soms wil ik voora genieten van het masturberen, dan doe ik 't erg lang, soms vooral van het orgasme zelf, dan duurt 't al gauw een kwartier, soms alleen van het after-orgasme-gevoel, dan duurt 't niet zo lang). Tijdens het klaarkomen hou ik even op met ademen, maar verder die ik niets 'bijzonders' dan. |
Tussen de 1 minuut en het kwartier, en ik kan het wel redelijk stil maar een beetje geluid kan ik niet tegenhouden. Een kreuntje of een zucht en mijn lichaam schokt. Vooral omdat ik in de aanloop vergeet om adem te halen.
|
Citaat:
Nou, bij mij duurt het gemiddeld 5 minuten, maar als ik het al een tijdje niet heb gedaan, kan het heel snel gaan :D Verder doe ik bij het klaarkomen vaak mijn ogen even dicht... |
Soms trek ik me af achter de computer, dan gaat het best snel (ligt eraan wat voor plaatjes ik zit te bekijken).
|
10 minuten ongeveer. Maar soms doe ik er ook een stuk langer over. Stress en zo hebben daar invloed op.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |