![]() |
[gfx] realm of dreamers
|
Wel sfeervol, maar iets te donker en dat rode kader moet ook weg, vind ik :)
|
prachtig...
|
Die wolk rechts-boven is iets te vol zwart.
En 't rode kader weg idd.. :) |
je hebt een plaat met een blauwe tint in de hoofdrol, en dan gooi je er een rood kader omheen?
Euhm, ja, waarom niet meteen een groen-rood of blauw-oranje contrast... |
jongens wat maakt dat kader uit, dat is zo te veranderen...ik wil commentaar op m'n foto :D
|
Mooie foto dan. ;)
Eh.. ja. Dat was het. :p *sluit me overigens aan bij p-chez over de donkere wolk, dat mag iets subtieler* :-) |
Mmm ik krijg er een soort 'breaker of morning' als titel gevoel bij, wel lekker, alleen die rode rand ja, wit zou 't mooier zijn.
|
wat een geweldige foto met een kutkader (y)
|
Supermooi echt. Lijkt een beetje op de ochtend na een bloederige strijd en die beesten zijn dan de lijken zeg maar. Beetje leip maar dat kwam er in me op. Wel echt mooi gedaan (y)
|
Citaat:
|
is het een rare vraag om te vragen of je de onbewerkte fotos ook wil plaatsen vraag ik me af? :)
|
Citaat:
|
zoiets hoopte ik al
danku :) ik hou zelf meer van de echte fotos (y) |
ik vind em heeeell mooi, het roept wle bepaald egevoelens op, het is echt zon fotow waarbij je gedachten helemaal op hol slaan bij mij teminste...
|
wauw... dat eerste plaatje past precies bij mijn gevoel! Althans zo voelt het. Prachtig! :D
|
sorry, maar ik vind de originele foto mooier
|
ik dacht dat die wolken ook van de foto waren maar die heb je dus zelf gemaakt, echt cool, ik vind ze allebei vet (y)
|
Dit lijkt zooooo veel op waar ik eerst woonde :)
anyway ja mooie bewerkign weer (y)\ lekker sfeertje |
zweetsterretje, heb je in winsum gewoond?
|
Mooi (zelfs de onbewerkte foto heeft al zo'n mooie sfeer en het kleurtje in de bewerkte versie geeft het iets extra's IMO)
|
(y) mmmmooooiiiiij!!! :D
|
Wordt je niet een keer ziek dat bij alles dat je maakt ieder1 zeg.. mooi ! wauw ! ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |