![]() |
horoscoop in de schoolkrant!!
Staat er een horoscoop in de schoolkrant van jou school? zo ja, wat staat er dan in?
Wat staat er allemaal in een goede/leuke horoscoop van een schoolkrant? Waar kan ik tips/ideeen vandaan halen? |
Ik denk dat je het beste inspiratie kunt halen uit bestaande horoscopen en er dan een beetje je iegen invulling aan geven.
|
Citaat:
|
nee, hebben wij niet. We hebben ook niet zo'n boeiende schoolkrant en komt maar een paar keer uit. :o
|
Citaat:
|
Grote onzin staat er in bij ons. We hebben een glamourhoroscoop. Staat er bijvoorbeeld dit:
Je leven is een hel en je wilt dood. Laat trendy haarextensions zetten! |
Wij hebben er wel een instaan en wat daar instaat is natuurlijjk allemaal onzin maar wel leuk om te lezen. Laat je fantasie de vrije loop dan komt het allemaal wel goed!
|
Wij hebben er ook eentje, die is echt leuk!
Wat erin staat is natuurlijk pure onzin, maar wel leuk!! |
wij hebben wel een schoolkrant, hij komt alleen bijna nooit uit, maarja, dur staat meestal gewoon wat gekke dingen in.. ook wel een horoscoop, maar das *volgens mij iig* gewoon zelfbedacht :D
|
Het lijkt wel de hitkrant (ja, de hitkrant lees ik soms als iik eens flink mijn eigen ego op wil krikken door die redactie en die mensen die brieven en e-mails naar de Hitkrant sturen eens flink uit te lachen :P), 'doe eens wat met je kapsel', 'er gaat iets gebeuren in de liefde', etc.
|
Citaat:
|
idd... wij bedenken het ook zelf en dan op zo'n manier dat het er echt dik bovenop ligt, dat het zelf bedacht is.
|
wij hebben geen schoolkrant, geen school feest, en geen klassefoto'zzzz weer lekker geregeld :mad:
|
jah net als in de daklozenkrant.
'als je met de buurman praat is de kans dat er een meteroriet op je hoofd valt dinsdag tussen 4 en 6 erg groot. pas op!' |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |