![]() |
Nieuwe Dell Laptop
Hey ,
ik ben van plan een nieuwe laptop Dell Inspiron te kopen en vraag me af of ik genoeg heb met 256 DDR ram geheugen . Ik ben een veeleisend iemand op gebied van pc's , hij moet zowat alles aankunnen . Zou dit voldoende zijn ? Alvast Bedankt |
Wat bedoel je met alles? Desktoppen, programma's draaien is 256MB met Windows XP opzich prima. 512MB net iets beter, je zou er wat bij kunnen zetten. Maar zou het alleen doen als het DDR is, niet SDR.
|
Heb je met een laptop dezelde mogelijkheden eigenlijk ivm uitbreide ram geheuge en dergelijke ?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan is het sowieso een oudere laptop, en dan vind ik 512MB weer overkill. Als het nou een mooie nieuwe is en je zwaar wilt gaan desktoppen dan is 512MB DDR wel fijn. |
Maar hij wil juist een nieuwe laptop kopen... ik snapte al niet waarom je het over SDRAM had :o
|
kun je gwoon uitbreiden.
kijk eens op http://shop.tweakers.net/geheugen die zijn lekker goedkoop en lage verzendkosten. |
Citaat:
DDR dus, en dan is 512MB wel lekker ja. Kun je gewoon bijzetten, 256MB erbij. Let er wel op dat je speciaal geheugen nodig hebt, SO-DIMM heet dat geloof ik. *shrug* |
Citaat:
|
ff toetsenbord eruit halen :D en daaronder whoeij extra geheugen inprikken, zo gaat dat iig bij m'n vaio
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |