![]() |
mannenmuziek :o
Echte mannenmuziek is metal, vreemde stelling.. maar als ik ff wil relaxen dan luister ik slayer/sepultura/opeth oid.. en ik vind bands van nu zoals direct zo gay
|
No such thing als mannenmuziek. Ik zeg meer vrouwen in de wat hardere bands. Nu is t juist gay met al die gasten :D :P
|
Manowar is ook metal en uitermate gay.
|
Manowar is niet gay, dat is oprechte mannelijkheid in leren pakjes :D
|
Citaat:
|
er is geen mannenmuziek of vrouwenmuziek...alleen maar muziek met een bepaalde emotie er achter...en vrouwen vinden vaak andere emoties belangrijker dan mannen...dus daarom is er vaak t idee dat er vrouwen/mannenmuziek is, maar er zijn genoeg vrouwen die ook slayer luisteren...maar metal is moeilijk voor vrouwen om in te komen, door t lage stemgebruik...
en ff off topic, k heb namelijk t idee dat opeth een zangeres had...net zoals arch enemy...maar dat kan k mis hebben... |
boeiendes man, het is mijn gevoel:)
|
Pro-Pain
Biohazard Blood for Blood |
(y)
|
Citaat:
sterf jij, d'r zitten zat vrouwen in de metal. zowel op het podium als in de zaal zeg maar. wat me wel opvalt is dater binnen de metal vrij weinig dames zijn die thrash luisteren. EN MANOWAR HEERSCHT JA! |
ik vind dat jij teveel topix opent
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Slipknot is the bomb. Dat is nou echte masterlijke bagger metal. Nat. zijn er ook andere hele goede maar deze is mijn favo :D (y)
|
Citaat:
|
mannenmuziek is gay
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Metal is voor homo's.
Mannenmuziek dus ja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als der iemand is die zeikt over manowar......fuck you man manowar the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en wat voor een topicc is dit nou weer....ikke zelf ben nog maar 12 en ben zo metal als maar kan zijn!!!!! er is geen meisjes muziek of jongensmuziek...ok et is wel meer mannenluisteren dernaar...maar goed.....der zijn zoveel metalmeisjes!!!!!!
|
En ufke wrom zijkn mannen die metal luisteren homo???? die zijn zo hetero als maar kan zijn!!! jongens die nara britney luisteren die zijn pas homo.......metal is the best!!!!!!!!!!!!!!!!!! rot toch op ufke
|
Citaat:
|
Ik vind een aantal nummers van Anal Cunt wel typische mannenmuziek.
|
Citaat:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAAH OMFG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA en toen was rosa weer vrolijk.. :) |
en ffkes : limp wrist, dat is pas mannenmuziek.
|
Mannenkoor Karrenspoor, Normaal....da's muziek voor de echte Knullen!
Metal luisterende mannen zijn idd Homo's, ik ben het eens met Ufke |
Citaat:
|
Citaat:
echt metal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! metal de gexte!!!!!!!!!!!!! nee, laten we anders metal even serieus houden, *Santa's Girl*. |
als je 12 bent kan je imo in principe niet 'zo metal als het maar kan' zijn
ik vind je pas metal, als je zelf een trueee metal band met een sicke naam hebt :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem je dan onbeschermd en keihard in je kont. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oe, shit, anders vindt een 12-jarige o zo metalmeid mij homo... :eek: Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
FloatAZiggy85 die :O van vind ik een beetje irri
|
Is een beetje z'n huissmilie, maar wel godsgruwelijke irritant.
@ OPGEROTH: "Santa's Girl" :D |
The Village People had maar 2 homo's hoor. De rest waren gewoon wannabe's, maar hadden wel een heteroseksuele relatie.
Jaja, dit moet je maar weten he. En de enige serieuze post die hier staat is ook wel de beste. Vrouwen houden niet zo van die agressieve emoties binnen de hardere metal stromingen. Bij powermetal zie je dan ook al snel meer meiden. |
Citaat:
Trouwens, ik vind ook dat er geen mannenmuziek bestaat. Er bestaat muziek, that's it. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"rot toch op ufke" ze heeft lef... :D |
Citaat:
|
gelukkig maar
|
Citaat:
|