![]() |
Perfecte voedsel voor vreetkick na wiet?
Wat is nou HET voedsel dat je moet eten als je na een joint een gruwelijke vreetkick krijgt. Over het perfecte drinken ben ik al uit. namelijk: nep red bull. Heerlijk. En dan sproeit het je neus uit tijdens een lachkick.
|
m&ms
|
hm...ja.
en wat dacht je van Kinder Surprise eieren? Je kunt je zo leuk verdiepen in het speelgoedje? |
Citaat:
|
indisch eten!!!
dat is echt ZOO chill, om als je een vreetkick hebt lekker restaurant eten te gaan bikken :D |
alles wat ik te pakken krijg?
wat maakt het uit??? :D gewoon het eerste beste dat eetbaar is frieten, piza, pitta, koekjes, m&m's, hamburgers, taco's wat maakt het uit? :p |
macaroni
|
Citaat:
broodje kebap of shaorma met knofllok saus das pas vreetkick bouwen ! |
Citaat:
sssht je doert het water uit men mond lopen *kwijl* :p |
hoe vetter hoe beter :D
|
Chocalat chip cookies, van de aldie.. :| Omfg wat zijn die dingen heerlijk dan.
|
spare-ribs
|
Citaat:
|
Chips (Mediteraneas Tzatziki is lekker) en Mcflurrie Cappucino :D
(Heeeeeeeeeeeeeel Veeeeeeeeeeeeeeeeel McFlurry) |
dropjes, wine gums, zure griezels (!)..
tucjes ook lekker. chocolade koekjes met suiker. of met caramel tussen het biscuitje en de chocola. noodles zijn toch wel geweldig, maar die heb je niet altijd voor handen natuurlijk. |
chips is echt smerig (n)
|
Citaat:
|
Vasten/gods heilige geest :)
|
Leuk om dit te lezen vlak na een artikel over het gevaar van overgewicht in Nederland :).
|
Sushi, Japans, ...
Een lekker vette home baked Croque monsieur Frangipannekes of gewoon proberen in slaap te vallen omdat je zo lui bent om iets klaar te maken... :D |
Citaat:
de code van chocolate chip cookies is 434 |
chocolade ijs met stukjes chocola van de edah
dat is altijd perfect (y) |
chocolade chip koekjes
wij gingen naar een supermarkt en hadden overals zin in dus uiteindelijk hadden we donuts, koeken,koeken en nog meer bende :o |
durum met andalouse-saus
of cake(gewone cake dan wel :d) |
sorry
maar als ik echt moet kiezen word het een grote mega pita met een halve liter looksaus *kwijl* :eek: :D |
AAAH welke gek neemt er nou CHOCOLATE CHIPS cookies?
Die werken praktisch tegengetseld aan het gevoel van high zijn of pure wiet :( |
alles bij de shell, aldi.
daar gaan wij altijd heen :D |
Citaat:
|
het blijkt iig wel dat iedereen van de aldi houdt...
MIJN winkel :D |
ALDI rullleeessss?
|
Citaat:
ik werk bij de vetste winkel van nederland... allemaal goedkope lekkere troep! |
duidelijk chips...maar meestal heb ik niet onwijze shit bij me..dus het eten wat in de buurt is eeet ik dan opd
oja en mensen vergeet het niet en begrijp het welQ! |
kebab :D
|
Tosti's...
|
Citaat:
eh da hebbe ze in belgië ook zelle *fier* :d hihihi btw kebab is da hetzelfde als dürüm? |
Een maal Groot BicMac Menu met grote Milkshake...
|
Nee man,
Let op : 1. Als je nuchter wilt worden: Chupachups,gevulde koeken, dr. pepper/cola enz. 2. ALs je stoned wilt blijven: KEBAB! en boterkoek ( in die volgorde ;) ) |
yoghurt
|
Pringles!! :D
En aldi rules ja, gelukkig zat die tijdens mijn zuip en stoner vakantie bij ons in de buurt van de camping, chocolade toetjes, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm |
Citaat:
laturzzzz ;) |
Nee kom niet uit nijkerk en je bent een pringles junk? Of heroine junk ofzo? Voor dat laatste, weet ik veel hoe je eraf komt, ik gebruik met mate ahrd, dus geen verslaving en pringles verslaving, das niet te doen. Hooguit vreetkick onderdrukken, but you know, once you pop you can't stop :D .
|
Als het maar veel is.
Wanneer ik een vreetkick heb maakt het me niet zo veel uit, ik heb het liefst hartige dingen. |
ben & jerry's ijs.
|
Citaat:
|
Citaat:
De echte doe-het-zelver ken toch nie zonder gamma.... |
Citaat:
Najah ik ben in ieder geval niet stevig mijn ribjes kan je tellen.... |
Citaat:
wat evil. |
Citaat:
speelgoedje is fun maar het enigste prob is dat plastieke eitje open te krijgen best veel last aan gehad |
Pringles hot & spicey
Once you pop..... :D |
Hot & spicy roelt ja, alleen soms te hot, curry is ook chill, parpika ook, naturel ook en pizza maar die zie ik nergens meer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |