![]() |
belangrijk
Wat is het belangrijkste dat je hebt?? Ik bedoel geen mensen maar dingen. Wat zou je bij brand het eerste meenemen?? Waarom??
|
Dagboeken, foto's en brieven van dierbare mensen..
Omdat goede herinneringen me heel erg veel waard zijn. |
fotoalbum, een map met diploma's + mn portemonnee met allerlei pasjes erin
foto's zijn onvervangbaar, diploma's wordt ook moeilijk om die te vervangen en pasjes lijkt me een enorm gedoe om die te vervangen.. |
Idd foto's, onvervangbare dingen en heel normale dingen die iets speciaals voor je hebben.
|
buiten mijn huisdieren....
geen idee eigenlijk...ik denk niks...als je overnieuw moet beginnen doe het dan goed... |
foto's van mijn overleden hond, voor de rest, alle levende wezens eruit.
|
|
M'n kat Domino!!
Foto's van me overleden kat... Al m'n schriften en papieren die ik volg geschreven heb, met gedichten en verhalen enzo. De dingen die voor mij veel betekenen... |
harde schijfje... (omdat sommige dingen zonde zijn)
verder zoals Secreet zegt.. nieuw huis, nieuw interieur... :p (ok bij mij niet echt eerlijk, bijna alles waar ik iets aan hecht ligt bij me moeder thuis :) ) |
de katten,
fotoalbums gedichten rest zou allemaal vervangen kunnen worden |
mn computer met muziek dat me uren download-werk heeft gekost
|
Inderdaad, harde schijf met alle MP3's natuurlijk. :cool:
|
stiekem harde schijf idd :o
vanwege de foto's die erop staan en de muziek... |
Iig niet het rode boekje van mijn vriendin :D
toh schat ;) :p.. CIAO |
foto van mn oma.. heb haar nooit gekend.. mn moeder zelf ook niet ze stierf nl toen mn moeder 2 was...
|
mijn vriendin ! anders ben ik verloren !
|
Citaat:
Foto´s, poezie-album, schriften. |
de katten
En CJ, maar das een mens en die kan hopelijk ook met me meelopen. Verder zijn er nog zat andere dingen die ik, al het mogelijk is, mee zou nemen, maar CJ en de katten gaan voor alles. |
dagboeken, foto's en nog wat sentimentele dingen :o
|
Citaat:
|
Dingen die niet in de winkel te koop zijn. Fotoalbums, huisdieren en meer van dat soort dingen. (y)
|
Op mijn kamer heb ik weinig waardevols staan. Dagboek enzo heb ik niet, geen foto's van andere mensen. Ik zou misschien zoveel mogelijk kleren proberen mee te nemen
|
mijn mooiste cd's, mobiel, waardevolle foto's, dagboek, en mijn schoenen en kleren
|
Citaat:
|
Foto's, telefoon, mijn vis, mijn canadavlag en als ik nog meer tijd heb mijn comp
|
m n katten(y)
|
Alles wat ik ooit op papier heb geklad en de materiële dingen die mij aan dierbare immateriële zaken herinneren.
Verder natuurlijk de harde schijf van deze computer. :o |
Dagboeken, Foto-albums (maar dat gaat nog een probleem worden omdat ik 10 dikke albums heb, dus die kan ik lang niet allemaal tegelijk meenemen. Ik denk dat ik dan ga kiezen voor het album met geboortefoto's erin en mijn laatste album) en verder wat brieven en kaarten die ik ooit van vrienden heb gehad
Owja... en m'n knuffel die ik al vanaf m'n geboorte heb, die wil ik dan echt niet verliezen Hmm, voordat ik dit alles bij elkaar 'gesprokkeld' heb, ben ik zelf al dood vrees ik |
zoals velen anderen zeggen: de foto's
en dan in het bijzonder de foto's van mij met mn overleden opa en oma. |
* foto's jah
* brieven * m'n knuffel * gedichten En m'n huisdieren natuurlijk... ;) |
Huisdieren niet meegeteld, neem ik foto's mee en 2 balletjes en een teddybeer die ik van m'n oma heb gekregen.
|
Mijn computer :D
Maar uiteraard zou ik bij brand ook belangrijke papieren uit mijn huis halen: rijbewijs, paspoort, geld, verzekeringspapieren etc. |
Citaat:
|
Foto's en filmpjes.
|
Dingen die voor mij echt onvervangbaar zijn, zoals foto's enzo..
|
foto's
mn babyknuffel :o mn map met zelfgeschreven gedichten, verhalen en teksten |
Een doos waarin ik allemaal spullen van mijn laatste jaar gestoken heb, zoals foto's, souvenirs, prulletjes, kleding ...
Herinneringen, daarnaast zou ik ook nog de kaders van mijn muur afhalen met daarin foto's, mijn dagboek, mijn poezieboek en mijn quotes-van-bekende-mensen-boekje zeker meenemen! |
ehm, daar heb ik nou dus nog nooit over nagedacht...
*think* ik zou het echt niet weten... hier kom ik later op terug..! |
dingen met emotionele waarde, zoals foto's, babyknuffels, ehm, boeken, iig dingen die je nooit meer terugkrijgt als je ze kwijt bent.
|
foto's
|
foto's
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |