![]() |
Gedicht voor mensen met een psychische stoornis
Dit gedicht heb ik officieel geschreven voor een meisje op dit forum genaamd Eend. Ik probeerde haar gedachten te beschrijven.. Het is me aardig gelukt aldus Eend!
Soms weet ik het nog, soms moet je het me vertellen. Soms denk ik eraan, maar het blijft me kwellen. Ik ben het wel eens kwijt, mis delen van me jeugd, vertel het me nog eens, ik heb me op mijn eigen verhalen verheugd. Ik ben niet zielig hoor, ik ben niet ziek. Er mist gewoon een kabeltje, in mijn zenuwenfabriek. De psychosemachine, die mist een knop. soms moet die aan, maar zegt die stop. Snap je wat ik bedoel, mijn verleden vervaagd. Ik ben niet zielig hoor. Vertel me mijn jeugd nou maar, of is dat teveel gevraagd... Gedicht voor Eend van Wilco |
hijs echt vet lief!
maar goed, dat wist je natuurlijk al :p Ik heb dr eentje voor R. geschreven toen ik nog niet wist of ze nog wel in leven was: Je was stil en angstig in de weer Soms dacht ik: Niet zij, niet nog een keer Als ik wilde praten met mijn mentor Dan was jij me tot mn spijt alweer voor Maar nooit heb ik je daarom niet gemogen Dus al mijn woorden tegen jou waren nooit gelogen Je vroeg me mijn vertrouwen aan jou te geven Al was het voor niet zo lang meer, wel voor even Ik zag je komen, maar ook weer gaan Ik wilde je achterna, maar bleef toch staan Je zag geen toekomst voor jezelf en leefde in pijn Ik mis je nog steeds en please, laat jezelf in leven zijn En deze voor Dashja: Wat heb je gedaan Om te mogen verdrinken In een zee Veel te groot Ze snappen niet Wat zijn de gevolgen Misschien ben je straks Wel dood Hoe kunnen ze denken Dat jou leven nu beter is Dan het ooit Is geweest Hoe gaat het met je Red je het even Of ben je straks Een geest Boeten moeten ze Voor het gevolg Dat straks als oorzaak Wordt beschouwd Ze lieten je vallen Lieten je stikken En jij kreeg het Te benauwd Dees voor iemand die ik anoniem laat: Mom, she loves you But she cannot give If she was clean She wants you to live Mom, she doesn't hate you There's a problem on here side But she want to love you But still she hides Mom, she cries on you But you have never seen And the one who you can call mom She is trying to be |
heey wilco,
wat liev van jou! ik herken ook wel stukken uit eend's verhalen. -xxx- |
Citaat:
|
Citaat:
|
eend,
wow, goed en lief hoor.... *respecy* |
http:\\home.wanadoo.nl\bert.vandoorn\morgen.mp3
Mijn mooiste gedicht ever.. Gaat over zelfmoord! |
Citaat:
|
Citaat:
|
oja, je hebt hem opgenomen :)
hij is bezig met opslaan, ik hoop dat hij het doet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoelde eigenlijk dat ik uit jou gedicht dingen herkende uit Eend's verhaal *nu is het gedicht zeker niet meer een beetje voor mij?* |
Citaat:
ook al heb jij helemaal niks.. En ik heb je toegevoegd op MSN.. als je dat niet wil moet je niet op OK drukken.. dan heb je geen last van me :P |
Citaat:
ik druk wel op okay. maar zulke verhalen als eend heb ik (gelukkig) niet. -xxx- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja hij is echt goed!!
Herken er ook veel dingen in.. Maar heel mooi hoe je dat hebt verwoord, vooral voor een ander echt super!! |
Citaat:
ontopic: ja, ik vond het ook al zo knap |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Ja ik schrijf ook gedichten, maar zo goed kan ik ze niet maken en zeker niet voor andere!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe het niet na!! Echt Wilco respect voor jou!! |
Citaat:
Moby - One of These mornings |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ wilco, kijk nog eens op de andere topic 'mag ik je helpen'die je geopend hebt.
ja, ik weet het, je hebt het druk hier. :p |
Citaat:
|
Neeh de gedachte van zelfmoord.. de een in de handen van de ander schoot door me heen.. Toen ben ik de tekst gaan typen.. Achteraf vond ik em lelijk.. en ben em proberen te gaan inspreken.. en toen was ie mooi!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is beter dan ruzie maken op het forum toch? |
Citaat:
en nog wel op een forum ook, pff, dat zal wat worden, nee dankje, haha! |
Citaat:
|
Citaat:
*zucht even heel diep* Nouja ik zie wel hoe alles loopt. Maar op het forum geen ruzie!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Precies het zelfde... Maar dank jullie wel!! Ik weet het van mezelf niet, maar het zal vast wel.. (hoop ik) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar toch wordt ik er snel verlegen van, dat is een eigenschap van mij. Misschien een negatieve misschien een positieve ik weet het niet... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar kheb ook best vaal (vind ik zelf) mee gemaakt. En het is nu nog bezig... |
Ik zag je staan
Je ogen bedorven Door een ziel Zo zwart Ik zag je staan Door de dood verkorven Ik zag je gaan kort maar krachtig:p |
Chris
Moeilijk te vatten Waar ben je heen gegaan Zomaar opeens verdwenen Waarom heb je dat jezelf aangedaan Zo plotseling Waarom ben je verdwenen Ik zie alleen je vrolijke glimlach Als ik je weer voor me zou nemen Niet te begrijpen Dat ik nog naast je heb gezeten Dat we samen lol maakten En nooit van jou gedachtes heb af geweten Ik zal nooit vergeten Dat ik jou heb gekend En dat je in mijn gedachtes Nog steeds in leven bent! |
Citaat:
maarja, jij hebt weer andere talenten :) |
Mag ik wel heel hard zoeken
|
mooie gedichten, echt waar
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |