![]() |
prostaatje
Kijk wij mannen kunnen dus klaarkomen als hun prostaat word gestimuleerd, dus daarvoor moet er in de anus worden gefrot. Ik weet niet of ik dit kan (kga niet proberen teveel pijn denk ik) maar zijn hier mannen die hier ervaring mee hebben?
|
Yup... Wat wil je weten?
|
Glijmiddel ;)
|
Precies :P
|
ja ik haal het zadel altijd van mn fiets af en ga lekker op de stang zitten als ik een toertocht maak.
|
Citaat:
en dan de meest hobbelige weg kiezen ;) CIAO |
Ik niet, en ik hoef het niet te weten ook. Zo oversekst ben ik nou ook weer niet.
|
Geen behoefte aan, maar het kon wel dacht ik.
|
GADVERDAMME!!
je gaat toch geen dingen in je kont stoppen er komt iedere dag een lading stront uit GADVERDAMME |
Ik geloof er geen zak van dat je daardoor kunt klaarkomen. Bovendien, je hebt toch als het goed is al lekker uitwendig een eikel zitten ergens?
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
en daarom trek ik me dus nooit af :rolleyes: Maar goed, het kan volgens mij idd wel lekker zijn als je daar word gestimuleerd |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Mijn vriend heeft er ervaring mee, naja, niet met alléén de prostaat stimuleren, maar met dat doen terwijl hij masturbeert. Hij vind het een erg goede extra, en zegt dat het orgasme dan veel dieper gaat. Als je je vinger er rustig instopt (niet inene erin rammen:) maar net alsof je je penis in een maagdelijk meisje stopt:P) dan doet 't geen pijn:).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |