![]() |
Mag ik je helpen ?
Mensen die hun verhaal eens kwijt willen aan een persoon die zelf niet met psychische problemen kampt.. Mogen mij altijd mailen..
wilco984@hotmail.com Ik maak er geen misbruik van! [/wijzig/] als problemen te ernstig zijn wil ik maar kan ik je niet beantwoorden, bang dat ik iets verkeerds zeg [/wijzig/] |
om erover te praten?
|
najah.. er zijn mensen die graag hubn verhaal kwijt willen.. ik wil er graag naar luisteren... Ik ben geen psychiater ofzo.. maar hou wel van eerlijke oprechte mensen!
|
heey,
ik vind het heel lief aangeboden. en ik denk dat sommige mensen er gebruik van zullen willen maken. ik hoop niet dat je je gekwetst voelt als anderen dat niet willen. Ze zullen je misschien als een soort therapeut kunnen gaan zien oid, wat ze misschien juist niet willen. en, als er veel mensen met je praten, trek het je dan ajb niet teveel aan... dan kan je er zelf aan onder door gaan. kusje, wendy |
hoort dit wel? ik kreeg laatst ook, nadat ik wat over iets vervelends had getypt, een PB van 1 of nader student die maar wat graag wilde dat ik met m in contact kwam over dat probleem. Ik heb mooi de boot afgehouden.
|
Citaat:
Neeh ik zeg hierbij ook dat depressieve mensen niet bij mij moeten aankloppen.. Helaas!! want die KAN ik gwoon niet helpen.. die moeten naar mijn gedicht MORGEN luisteren!! dat is er voor hen! |
Citaat:
:) ;) en ja, hij is goed! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wil NIET lief of goed gevonden worden.. Ik vind gwoon dat ik dat wel zou kunnen.. en waarom zou ik dat dan niet doen! |
Citaat:
|
Ik denk dat hij zich gewoon heel erg interesseerd in de mens, en zijn/haar leven.
Hij wilt mensen graag een duwtje in de rug geven en het gevoel geven dat ze wat zijn, toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
(zie mn vorige post)
ik denk het inderdaad. wilco, je had mij ook toegevoegd. maarreh, ik denk niet dat het snel over problemen gaat ofzo. heb ze soms wel (gehad) maar ik heb ook zo mn vriendinnen, en suus, die ik al heel lang ken. Het spijt me en ik hoop niet dat je je hierom gekwetst voelt. kusje, wendy |
Citaat:
Maar jij bent niet zo :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben een onzeker jongetje.. behalve bij mensen waarvan ik weet dat ze me aardig vinden.. als ik dat niet weet.. kom ik heel vreemd over :S |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ook en ...;) dus ook. Als ik ergens kom waar ik niemand ken kruip ik liever in een hoekje en ontloop ik liever alle vragen enzo... voel me dan helemaal niet om me gemak, en dan kom ik ook vreemd over. En zo zullen er vast nog velen zijn, alleen durft niet iedereen het toe te geven... |
Citaat:
|
Idmind no 2.
waar is idmind eigenlijk gebleven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je mag mensen helpen doormiddel van het reageren op topics (en dan event. aanbieden dat mensen je mogen mailen bv), als iedereen op deze manier zijn of haar hulp aan zou bieden, dan zouden we het hele forum wel af kunnen schaffen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |