![]() |
Leven opgeven...
Wie zou je proberen te redden van je vrienden, familie e.d. in geval van een noodsituatie; bankoverval, brand of overstroming of iets dergelijks waarmee in die noodsituatie jouw eigen leven door die actie veel meer op het spel staat?
Huisdieren uitgesloten ;) . [Edit] Vraagstelling aangepast.. [/Edit] |
euhm t gezin, en een schatje wat ik erbij bereken.
t gezin van mijn lievelings oom en tante. dat zijn de gene waar ik echt vor door t vuur ga. |
Wat is dat nou voor vraag? Ik wil niet kiezen tussen mensen die ik zou opofferen in dat soort situaties. Ik zou degene redden die het meest in nood is.
|
mezelf?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
origineel:
Citaat:
|
Ik schaam me om nare man te moeten qouten: ;)
Citaat:
|
Hangt waarschijnlijk van mijn bui af...
|
Citaat:
|
heel mijn familie! en mijn vrienden. :o behalve sommige tantes en een oma, die niet
|
Citaat:
|
Diegene die ik kan redden op dat moment, en natuurlijk zou ik liever mijn ouders willen redden dan vage bekenden, maar als dat niet mogelijk is... dan maar iemand anders
|
Citaat:
|
Voor wie jij bereid zou zijn je leven te wagen (/op te geven)..
|
En dan moeten we namen gaan noemen?
Nou ja, ik weet sowieso niet wat ik wel of niet zou doen in een ongewone panieksituatie als deze voorbeelden, dus de vraag blijft voor mij onbeantwoord. |
Citaat:
Maar als er wel een (kleine) kans is dat ik het ook overleef dan zou voor ik een aantal vrienden, mijn ouders en mijn halfbroertje denk ik wel mijn leven wagen. Maar goed, misschien dat als er eenmaal iets gebeurd, ik ineens niet zo'n held meer ben. |
Leuke up. ;)
Ik ben het wel eens met nare man. :) |
orginaliteit :rolleyes: :
Citaat:
|
Ligt aan de soort situatie.. want je hebt brand en brand natuurlijk.
|
Voor veel mensen wel,misschien ook wel voor vreemden.
Maar dan vanwege het feit dat ik niet met de dood van een ander wil leven, wetende dat ik het had kunnen voorkomen. Maar sowieso- Mijn Broertjes, moeder, oma,paar goede vrienden en vriendinnen van me. |
Citaat:
|
Hmm, allemaal helden hier. ;) Nou ja, over zoiets denk ik liever niet, hoop ook dat er nooit zoiets gaat gebeuren..
Bluh, ik vind t geen leuke vraag. :( :p |
Mehdi, mijn broer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |