![]() |
wie?
is hier nog meer op zoek naar een sexrelatie?
:D |
Hehe ja ikke, maar niet met jou :p
Wel met een meisje. Je moet toch wat als je single bent. Liever 1 persoon waar je regelmatig sex hebt en duidelijke afspreken mee zijn gemaakt, dan om de week een ander (of helemaal niemand :)) |
Hmz ik niet .. maar misschien kun je deze ook bij Contact Gezocht zetten? Succes in ieder geval :)
|
Ik niet.:)
|
Nee, maar wel een gewone relatie, waar ook veel seks in voorkomt.
|
Ga dit ergens anders doen.
|
Ik ben nog niet dood hoor ;)
|
Citaat:
|
Contact gezocht?
|
ikke:D
;) |
Been there, done that.
Begin er niet aan. |
Al die meisjes hiero zijn van het soort
"euuh nee, ik wil je eerst leren kennen, vertrouwd voelen, praten ehhh" Uiteindelijk komt het er toch op neer dat we jullie elke keer weer hard pakken Maar dat beseffen ze niet ofzo ;x |
Citaat:
:mad: |
Citaat:
Op internet ben je wel zo lief en aardig, en mevrouw niet neuken tot mn huwelijk. Maar elk weekend sta je wel met je ass te shaken in 1 of andere boerenschuur, en word je geil van 5 breezahs en hard gepaald. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dikke totempaal in mn broek |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens snowboarder: Wil je ff neuken? raak vertrouwd met meisjes op msn, die vrij ruimdenkend zijn al de enige ervaring hebben. Spreek na een tijdje af en reken maar dat je dan geneukt zal hebben die eerste ontmoeting. (Michel spreekt uit ervaring, doet niks anders ;) :D :p ) |
Citaat:
:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoppa, trio dan maar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze heeft 3 gaten dus count me in
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat maar zitten |
Citaat:
IS da niet wat vreemd :S Ik vrees dat dat meer over jou smaak als over haar zegt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem je uiteten. Trek je jas uit en schuif je stoel aan. Betaal de kosten. Trakteer je nog op een drankje ergens in een romantische cafe. Probeer diepzinnige gespreken te voeren. Loop aan het einde van de avond netjes met je mee naar huis waarbij ik jou mijn jas aanbied.... En dan neuk ik je pas |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes:jongens doen alles om te neuken:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat laatste dan.. het hele begin verhaal zou ik geen probleem vinden ;) |
Citaat:
|
jewel hij meent het wel alleen hij zegt tegen jou dat ie het niet meent zodat jij hem weer leuk sagt en lief vind
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |