![]() |
cjp legitimatiebewijs?
...
|
soms wel, soms nie.... ik ben er nog nooit mee geweigerd.. en een vriendin die hem vervalst had ook nie dus je kan het proberen.. maar kan toch beter jelegitimatiebewijs meenemen, tenzij je natuurlijk eigenlijk te jong bent..
|
volgens mij niet... toen ik et laatst bij de bios wilde gebruiken vonden ze dat niet goed genoeg... duzzzz :)
|
Zou een mooie boel zijn als je je met zoiets kon legitimeren.
|
Citaat:
ik gebruik ook cjp :) |
cjp werkt perfect, alles staat erop
|
't Is toch zo dat je bij de aanvraag van je CJP gewoon een willekeurige leeftijd kan invullen? Daarom is het waardeloos als legitimatiebewijs.
|
*is wel braaf enzow hoor* dus kdoe niets vervalsen enzow... maar khoop dan maar dat het met cjp gaat... anders heb ik probleempje vanaaf :)
|
Officeel is CJP geen ID, maar sommige portiers zeuren niet. Ze ijn ook makkelijk te vervalsen (omdat je zelf het stickertje er op plakt) ik heb er zelf 2. Verder niet nodig omdat ik altijd mn id-kaart op zak heb.
|
Citaat:
|
Jep, kan bij mij iig altijd wel.
|
Hangt helemaal van de uitsmijters af. Officiëel (lees:wettelijk) is zoals Aepie zegt een CJP-pas geen legitimatiebewijs. Alleen paspoort, rijbewijs of identiteitskaart zijn dat. Maar als de betreffende kroeg een regel heeft dat ze je met je CJP binnen laten, is er niets aan de hand natuurlijk. Ze zijn het alleen niet verplicht, terwijl legitimeren met paspoort, rijbewijs of ID-kaart wel 'dwingend bewijs' oplevert zoals dat heet.
|
neem gewoon nooit iets mee & als je geweigerd word kun je atijd nog zeggen.. 'is it because I is black???' :P
|
Citaat:
|
Citaat:
( en toen was je gewoon blond...[ja ik niet hoor..]) Nee, ik heb altijd mijn ID mee. |
ja ben ook best wel blanco maar ja.... weet de uitsmijter veel :P
|
wat nou paspoort in je zak?
tegenwoordig heb je ook zoiets als een id-kaart en die heb ik altijd bij me ok ik had m 1x niet bij me maar ik mocht alsnog naar binnen omdat ik er zo lief uit zag hihi :o |
Ik ben bij ons in Eindhoven nog nooit geweigerd, heb zelf geen ID bij! als je echt 16 bent kom je altijd wel binnen!(tenzij je er als een 11 jarige uitziet)
|
dan neem je 1 keer je cjp mee en laat je een member-pasje maken, of gaat zoiets niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik baal ervan dat ik nu een paspoort ipv id-kaart heb, was toch een stuk makkelijker.
|
een vriend van me heeft een cjp pas met een jaartje lager dan erop zou meoten staan. heeft ie weinig problemen mee bij cafe's, maar in discotheken weet ik het niet
|
Zou toch handig zijn als de regering de verplichte ID-kaart (vanaf 15 jaar en niet 12 ofzo) eens in ging voeren..... dan heb je deze verwarring ook niet.
|
Ik heb zelf nu een paspoort maar eigelijk zit ik er wel aan te dneken om een ID (ook) te nemen kost wel wat meer maar kans dat ik paspoort nodig heb is 1 veel kleiner en je ID-kaart kan je in je portomonee odenmet je ID kan je overal terecht.
Zie er toch echt uit als 16 (ben 17) maar in de stad enzo vragen ze wel om ID. oid met leeftijd erop. Zelfs bankpas met geboorte datum is soms voldoende (ga er niet van uit). Het is dus wel heel erg verschillend. Bij ons vragen ze er in bovenkerk (deel van amstelveen) eigelijk nooit naar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |