![]() |
zijn de Forum-bazen elke 24 uur online om topics te sluiten ?
vertel ?!? :)
|
nee, forumbazen zijn ook maar gewoon mensen en die zijn online wanneer zij zin hebben en niet specifoek op bepaalde tijden.
Dit had je btw ook gewoon via een PM kunnen vragen want hier komt een http://members.lycos.nl/Wolter84/lock.gif op';) |
Nee, ze schijnen ook een sociaal leven ed te hebben. :confused: :p
|
Citaat:
|
Blijkbaar niet, anders was dit topic al gesloten ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
j/k tuurlijk zou je hem sluiten :o :eek: |
*zucht*
K ga naar huis |
Die jongen stelt hier gewoon een vraag; is het zo moeilijk om daar fatsoenlijk antwoord op te geven?
Nou, RL, forumbazen zijn ongeveer even vaak online als de normale leden. Wel wordt verwacht dat ze alles lezen en hun eigen forum goed in de gaten houden. Er wordt ze niet verplicht om altijd online te zijn, maar dat lijkt me meer dan logisch. :) |
'Die jongen stelt hier gewoon een vraag; is het zo moeilijk om daar fatsoenlijk antwoord op te geven? '
Is dit een slimme vraag??? Niet echt als je het mij vraagt: tis toch logisch dat een mens niet dag en nacht online kan zijn... dus een fatsoenlijk antwoord hoeft er op zo'n vraag ook niet gegeven te worden lijkt me |
Citaat:
Maar ontopic. 24 uur online zijn, ja. Maar elke 24 uur online zijn wordt lichtjes moeilijk. Al wordt er gewerkt aan een robot-fb'er... Zodat er minder menselijke versie's nodig zijn ;) |
Inderdaad.
|
Citaat:
straks worden jullie no goverbodig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kan dat nou, het zijn toch ook mensen die niet alleen leven voor het forum...
|
Nee, duh :o Die moeten ook eten en slapen en naar school.
|
Citaat:
En nee, we zijn niet 24/7 online, maar het grootste gedeelte van die tijd wel denk ik. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |