![]() |
Normering
Hey allemaal,
Wat denken jullie hoe hoog de normering zal gaan staan voor vmbo/havo en vwo? ;) |
68
|
vwo en vmbo weet ik niet, maar de havo-examens schijnen volgens de kranten extreem moeilijk te zijn geweest dit jaar, dus ik denk dat de havo normering wel aan de hoge kant uitvalt
|
Laten we hopen dat de normeringen wat hoger uitvallen... Hoe soepeler, hoe beter, nietwaar? Ik verwacht idd wel dat de normen van de Havo soepeler zullen worden. Vooral die van Aardrijkskunde. Van het VMBO en het VWO zou ik t niet weten...
|
als ze iig de normering van frans vwo heel ver omhoog gooien... dan is het allemaal goed...
|
gewoon alle normering hoog doen. Vooral wiskunde b1 ( havo) en scheikunde dan is alles best :D
|
zo echt beter als de nomering van de HAVO hoog wordt (ben havo-er)
vooral voor ak want die had ik niet geleerd en ik zou dan net op het randje zitten van een 5,5 voor dat examen beter worden gewoon voor alle examens de nomering lekker soepel zodat er rete-veel mensen slagen één tip voor wanneer je je uitslag krijgt: drink geen cola/koffie/energiedrink want dan stuiter je echt naast je foon |
Citaat:
Dat stuiteren dan he :P |
Zou mooi zijn als de normering hoger wordt.
Vooral voor wiskunde b12 (havo) Misschien dat ik dan gemiddeld toch nog een 7 sta, dan hoef ik em niet te herkansen :) (ik wil een 7 staan voor wiskunde, omdat ik lerarenopleiding wiskunde ga doen, de restvan de vakken maakt het me niet zo uit wat ik sta, als ik maar geslaagd ben ;):o) |
maar wanneer wordt de officiele normering bekend, zodat ik ongeveer mijn exacte punt kan berekenen.
|
voor de havomensen: morgen op internet!!! 12 Juni, De dag van De Waarheid. Stuiterstuiterstuiter....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar hoe laat is de normering ongeveer bekend?
|
8 uur.
|
this waiting is terrible...
ik begin echt zó bang te worden.... |
Citaat:
misschien blijf ik vanacht maar wakker :( |
Citaat:
durft niet te gaan slapen, komt nu wel heel erg dichtbij... |
heb net naar normeringen gekeken. normering wiskunde B1 vwo is echt super hoog. 1.8 wiieee
|
Aardrijkskunde en Wiskunde: mijn probleemvakken.....ALLEBEI HOOG!!! :D :D :D :D :D
|
Pfff....de normen vallen an sich heel erg mee. Alleen scheelt het bij sommige vakken maar één honderste om een 8 of een 9 te staan. Vaak hoef ik er maar 1 of 2 puntjes bij te hebben om dat te halen. Hopen dat mijn leraren het beter hebben nagekeken dan ik (n)
|
dit is zó eng... met nakijken kwam ik zelf op 26 punten, en das een 5.3 (wat ik toevallig ook nog gedroomd heb vannacht :S, dat ik dat zou halen dus...) 27 punten is een 5.5 en dat heb ik dus nodig.
IK GA DOOD. /edit dit gaat over frans trouwens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij bedoelt dat hij droomde dat hij 1 punt te weinig had
|
Hi kan iemand uitleggen hoe die normering werkt.
Wat betekent het als 0.8 als normering gezet is. |
Citaat:
|
Hm als je je cijfer uitrekent op zo'n site is dat dan je cijfer of kan er nog meer bijkomen door de normering.
|
Citaat:
snapt er ook niets van |
Citaat:
en ik droomde ind dat ik uit zou komen op een 5.3, maar zoals ik het nagekeken heb kom ik ook uit op een 5.3 :eek: vertel mij eens, dit is toch hetzelfde antwoord: -toonbeeld van rebellie -persoonlijking van verzet tegen autoriteit |
Sorry voor het mutileren van je geslacht
Ja inderdaad, dat zullen ze niet fout rekenen...maar wacht maar gewoon op je telefoontje (als je die krijgt) want zekerheid heb je helemaal NOOIT |
Citaat:
en ik ga ook nog niet juichen hoor, maar tis toch wel fijn als ik niet de enige ben die die twee antwoorden hetzelfde vind :) |
Citaat:
|
Oooooo!!! Waar vind je die normeringen??! En ik wil niet mn cijfer weten maar weten wat die normeringen zijn!!
|
Citaat:
|
http://examenblad.kennisnet.nl/93031...03tv1vwons.htm
Alle normeringen en tabellen voor VWO http://examenblad.kennisnet.nl/93031...003tv1havo.htm Voor HAVO Ik vond dat wiskunde B1 wel een hoge normering heeft!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
weet iemand waar ik wiskunde a oude stijl en aardrijkskunde houde stijl havo het cesuur van kan vinden plssssssssss ik moe thet weten dit zijn de vakken die slecht zijn gegaan en ik kan ze nergens vinden!?!?
waarom staat er alleen nieuwe stijl online!?!?! :( |
Citaat:
|
Citaat:
NEE DAAR STAAN DIE 2 VAKKEN VOOR OUDE STIJL NIET!?!??! GODVERRRR :( DIT IS ECHT NIET LEUK AAGGHHHH...IK MOET HET ECHT WETEN.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54. |