![]() |
help!! onveilig gevrijd
ik had gisteren onveilig gevreeen.. ik ben niet aan de pil en we hadden geen condoom gebruikt..
ik ben net 2 dagen van m'n ongesteldheid af dus ik vroeg me af of er dan een grote kans op zwangerschap is.. of een kleine kans?? en wat moet ik nu doen?? morning after pil kan je bij je huisarts halen maar die is vandaag(zaterdag) dus gesloten.. aaah!1 en morgen is het zondag.. wel staat er in zijn voicemail een nummer van een huisartsenpost voor spoed.. maar kvraag me af of ze mijn geval als spoed zien... kan iemand me helpen??? please? |
de eisprong is toch rond de 2e week na de menstruatie?
Maar ja, gevaar is er altijd.. Morning after pil halen.. |
Citaat:
|
ok tnx :o
|
Citaat:
|
Heb ook op zaterdag zo'n ding bij de aphotheek moten halen. Geen pretje maar ze zien het als spoed. Gelukkig. Het kan tot 72 uur na de onveilige seks. Het liefst binnen 34, maar dat kan helaas niet altijd. Als je tegen die 72 uur aan zit, 2 dagen na de pil wel alsnog een testje doen. De werking kan dan verminderd zijn...
|
f00l
|
Daarom, rubbertje om!
|
Citaat:
|
ja denk je dat ik wat heb aan die domme reacties? net alsof ik niet weet dat ut stom is.. maarja
anyways tnx voor de reacties van de mensen die tenminste normaal kunnen doen. |
Toch snel even een Morning Afterpil halen zo snel mogelijk :)
Maar dat was al gezegd. Succes ermee! |
Citaat:
|
kan er niet 1 topic komen met allemaal probleempjes van twijfelachtige zwangerschapjes enzo?
want nu staan er al iets van drie achter elkaar :| en t is niet iets wat zomaar niets is.. misschien idee? dat je alles bij elkaar voegt en wanneer je nou het vruchtbaarst bent en meeste kans op zwangerschap enzo..? |
Citaat:
|
Kan iemand mij het werkwoord "gevrijd" uitleggen???
Maak het woord af: Gevre___n |
Citaat:
|
Citaat:
verders: tis stom, maar nadat je die ma-pil hebt geslikt, zul je t wel afleren *kots* naja, ik zit hier niet om mensjes af te kraken... nouja, soms |
Citaat:
moeilijk he? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |