![]() |
[tekening] junkie
non-keith-haring deze keer.
http://www.methodlab.com/members/mik...030606-res.jpg |
In één woord geweldig. (y)
(Sorry, voor de 'goede' onderbouwing...) |
waaaaaah leukKkkk! ik bedoel: zwaarGOED
*gevoel* inderdaad :) |
echt helemaal geweldig :)
|
*wijst naar bovenstaande reacties*
Daar ben ik het helemaal mee eens (y) |
KOO-lere.. hij is te gek, onderbouwing niet nodig.. briljant!
|
Danjullie Cool,
al wacht ik nog wel op iemand die over de linkerarm en schaduwechtheid gaat beginnen ;) |
:) ach ik vind beide armen niet geweldig. maar het stoort niet echt. ik vind ook niet álle kopjes even mooi. maar het beeld is gewoon mooi. vooral die stropdas vind ik heerlijk (y)
|
Weer heel wat anders van je, maar toch weer geweldig goed!
Zeer mooi hoe je met zo weinig variatie aan kleuren zo'n compositie teweeg brengt. Btw, ik vind de inkleuring van de achtergrond en dat kofferdeksel helemaal geweldig! (y) |
hij is mooi, ookal is het niet helemaal mijn stijl/smaak
alleen ik vraag me nog of: hoezo een junk en wie heeft er model gestaan ;) |
Leuk!! Ik vind het vooral mooi dat je alleen rode kleuren hebt gebruikt, dat geeft goed weer dat het heftige emoties zijn. Deze tekening had je niet met blauw of groen moeten maken. Maar nog 1 dingetje: is het hoofd niet iets te groot en dik??
|
jezis man echt heel vet.....linker arm is t enige wat nie helemaal lekekr is, maar voor de rest echt te geil, (y)
|
Citaat:
|
we vinden het leuk :)
mooie kleurkombinaties zijn het. koel dat de achtergrond een beetje gekrast lijkt, vind ik ook. doe maar. |
:eek: mooi !
|
ontzettend dope :)
|
waar de rij kopjes opslaat kan ik niet bij, maar het is heek mooi, vooral de schaduw is bijzonder, ik weet niet waarom, zo lijkt het gewoon. (ik weet er helemala niks van af, dus...)
|
Het si een stupide caffeineverslaafde junkie, een workaholic met stropdas en levend vanuit z'n zakenkoffertje.
Goed :) daar waren dus de kopjes voor. |
Citaat:
|
erg goed ge-illustreerd je gedachte (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |