![]() |
{POLL} Politiek is saai!
Poll: Politiek is saai[*]Ja[*]Nee[*]GeeN MeninG
http://poll.dezeserver.nl/results.cg...out=2&sort=prc Ook een poll maken? Klik hiEr |
Kantine?
|
Citaat:
|
Politiek is wel saai, het bestaat voor het grootste gedeelte uit vergaderen. :D
|
Citaat:
|
Politiek saai. Daar moet je écht mee komen aanzetten op een A & N forum. Mensen die politiek saai vinden, komen hier niet, d00d.
|
Je kunt de politiek zelf een heleboel opfleuren als je het zo saai vindt..
Zo saai is het trouwens absoluut niet, het dreigt het wel te worden, met Balkie en zn kornuitjes. |
Politiek is niet saai... de manier zoals het wordt gevoerd in nederland wel, op een paar uitzonderingen na
|
Politiek is saai, daarom moeten we niet van de burger verwachten dat deze zich bezig houdt met politiek. Daarom pleit ik voor een verlichte dictatuur, zoals in Singapore.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, politiek is niet saai. Hoewel veel mensen die zich er niet in verdiepen en niet realiseren wat het is dat wel vinden. Politiek heeft gevolgen voor ons allemaal. Wij kunnen de politiek beïnvloeden. Ik kijk best graag naar de tweede kamer debatten die elke keer op Nederland 2 worden uitgezonden.
Politiek is interessant , het gaat tenslotte om het bestuur van het land. Ruimt leuk hè? Al is het niet interessant, het is in ieder geval belangrijk(er dan je denkt). En daar gaat het om... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan deze discussie over het communisme niet in het communisme topic?
Best een interessant onderwerp, ga nu dan aub ff niet off-topic. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
politiek is niet saai, dat bleek gister voor mij weer eens :)
|
Ja.
|
Nee :)
|
Geen mening.
|
ja, vroeger vond ik het leuker geloof ik.. nu is het alleen maar gezeik om vbalkenende
|
Saaie politiek gaat meestal samen met stabiele politiek. Dus het kan me niet saai genoeg zijn...
|
nee, het is niet saai. soms wordt het saai gemaakt.
|
Nee, absoluut niet. (y)
|
Geen mening.
Soms wel, soms niet :) |
Citaat:
|
Nou... sommige politici zijn gewoon leuk om te volgen (denk aan Wouter Bos of iemand) en dat maakt politiek meteen een stuk leuker
|
nee hoor
|
sommige zijn te saai voor woorden :o , maar er zijn er altijd wel die herrie in de tent schoppen :D
|
geen mening
soms wel soms niet, *maar die staat er niet tussen ;)* |
Nee, altijd gedoe met die Balkenellende, had liever dat t saai was, zoals onder Paars.
|
Nee zeker niet saai
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Poltiek is zeker niet saai, alleen boeit het me niet veel. Er is namelijk een verschil tussen iets saai vinden en iets oninteressant vinden...
|
politiek is zeker niet saai, altijd leuk om te zien hoe links moet buigen onder het alheersende juk van rechtse partijden :D (y)
|
Politiek is niet saai. Politci hebben namelijk invloed op ons dagelijks leven.
|
Citaat:
|
Neen.
|
Citaat:
|
nee.
|
Citaat:
|
Ik vind het altijd mega interessant, maar omdat het toch niet gelezen wordt, en er bijna nix onderbouwd wordt hier, en het ook al veel te laat is, hou ik het hier ook maar bij.
|
nee.
|
Nah.
|
pffff ik zit bij Noodles thuis en kan dus nu even nie stemmen :s maar t zou "nee" zijn :)
|
Het is de afgelopen jaren alleen maar interessanter geworden.
|
Nee
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |