![]() |
Hoe beëindig jij een MSN-gesprek?
Naar aanleiding van het topic "Hoe beëindig jij een telefoongesprek?" :D
Nou, wat zeggen jullie tegen de mensen als jij off line gaat of zij off line gaan. Hetzelfde als IRL of toch anders? Bij mij toch anders. IRL zeg ik vaak hoienhe of hoihoi, maar op MSN zeg ik het meest: - mzzl - ciao - later - adioz - doei Bij meisjes: doei (K)(K)(K) :D En jullie? |
dat verschilt... ik vind het allemaal een beetje stom klinken eigenlijk, zeg meestal gewoon doei
|
Hangt er van af met wie dat gesprek is, maar meestal is doei wel voldoende
|
"ik ga [offline], doei" "welterusten" (ook 's ochtends/'s middags, klinkt gewoon leuk :D) "tot ziens/zo"
|
Vrijwel altijd doeig of totzo!
|
Met (K), en met Ciao of doeidoei ofzo.....
|
*swaai* en dan (K)(K)
|
daag,en dan bij de meesten een (K)1
|
cheers of later
irl en msn. |
houje of mzzl
|
ligt eraan met wie k chat.. bij de een is t heel gedoe met *knuf* en -xxx- en trustuh etc.. bij de ander gewoon bubye (K) :p
|
ik altijd met:
Ik ben weg, dag trouwens de eerste die hier als antwoord Toedels geeft die.. :mad: :mad: |
cya
lekker simpel :P |
Citaat:
En dat ligt eraan met wie ik praat, waar het gesprek over ging, of ik diegene nog zie of niet.. "Doei" "Dag" "Tot morgen" "(k)" "doei doei" Niet echt shocking... |
Doeg, Later of Mzzls :).
|
"Stay sexy"
|
Who cares anyway!?!
|
Doeggg (K)
|
Citaat:
|
au revoir
|
Bij de meesten is het 2 of 3 keer 'doei', 'tot ziens', 'mzzl' enz, en bij anderen is het 20 x 'doei', 'tot ziens', of 'mzzl' :P
|
see u (K)(L)(F)
|
1)YO
2)EN nu oprotten :D 3) Luv joe 4) CU morgen |
doei
|
Hoera, een topic n.a.v. een topic van mij(y)
Ik zeg meestal iets van: xxx Dag dag Houdoe |
doeg(K) of doeg:)
|
doeg, spreek je snel weer
of doeg, tot... (wanneer ik die persoon weer zie) |
Citaat:
|
(Trusten!) Doei! :)
|
Ciao!!
Als het avond is Ciao Trusten (S)(K) Als het iemand is die ik nog niet echt ken, of bij iemand die ik het niet heel erg nodig vind. Gewoon --> Ciao! Altijd Ciao :o |
Doeeeeeei (K)
Houdoe (K) Mensen die ik goed ken: doeiiiii |
Gaarne hou ik mij aan de bewoording 'daaaaaaaag'
|
mzzls
laterz doei |
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
of zo'n paar lippen |
mzzl
|
Doeidoei
|
Doei, doeg, (k) of x.
|
-massssol
-doeiii -see ya -rock 'n roll kickass see ya later massol |
Meestal heel bot:
Ik ben weg of Hey ik ga weer ff verder met waar ik mee bezig was, ik spreek je weer wel, k? En dan sta ik op offline weergeven.. Maar als ik beleefd ben, dan is het meestal gewoon doeegg ofzo.. Ik zal dr eens op gaan letten.. Ben ik trouwens de enige die er een chronische hekel aan heeft als jongens die ze helemaal niet (goed) kent aankomen met (k) (k) (k)? |
Ik ben er weg van,
Daag. |
Doeii :)
bb ^^ trusten nightnight / nn Tabee Daag etc. |
fuck off
|
Citaat:
|
gewoon: BB
Twee letters die staan voor Baai Baai. Met liefde gezecht en heeft niet meer nodig, hoewel ik meestal nog een bloempje nastuur (of een lipje licht aan wie het is) |
jooo
dagdag kusj! (:P) |
Citaat:
Je bent weg of je gaat weg, weg zijn van iets betekent dat je gek op iets bent. |
ligt eraan met wie t is.
paar voorbeelden: rollatorrr cya de balletjes houdoe doeii (K) |
Citaat:
|
cu
mazzl 1473|25 |V|4550L xieje doeidoei SPA-----TOR kusss luv u etc... weet ik veel. Ligt er maar net aan wat me te binnen schiet. |
Ik laat ze meestal gewoon lekker doodbloeden. De gesprekjes dan. Scheelt weer een hele hoop onnodige rituelen. Als je veel gesprekjes voert is dat op den duur het enige wat je nog doet; begroeten, afscheid nemen, begroeten, enzovoorts enzovoorts.
Vooral irritant zijn die onechte 'joviale' begroetingen van mensen die iets van je willen. Dat begint dan meestal van 'Hey hoi, hoe is het met je? Goed?'. Je antwoord doet er niet toe (als er al op gewacht wordt), ze zijn immers niet in jou geinteresseerd, ze willen iets van je. En ja hoor: 'Hey, wat ik eigenlijk vragen wou..'. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |