![]() |
verjaardag
Met welke beroemde persoon ben jij tegelijk jarig. voor het geval je het niet weet: http://www.famousbirthdays.com
Wel ff de mensen noemen die de meeste hier wel kennen. |
met gandhi
en sting |
nee, welke mensen zijn er gelijk met MIJ jarig
|
George Orwell.
Haha, dat is stoer. Die man is op dezelfde dag jarig als ik en heeft het geweldige 1984 geschreven, en dat is dan weer m'n geboortjejaar. George Micheal :D en nog wat mensen die ik niet herken. |
ik ben met eigenlijk geen een echte wereldster jarig. Met Jermaine Jackson, van de broertjes. en met Fabrizio Ravanelli. Grijze Italiaanse spits die nu zonder club zit.
|
met een hoop onbekende mensen :o
|
Citaat:
|
Patrick Swayze *zucht*
uhm...tsja....goed....fijn....18 augustus dus:) |
woei!
Lance Armstrong is ook jarig op 18 september :cool: voor de rest allemaal onbeduidende mensen |
Tegelijk Jarig met:
Mark Hammil :cool: Catherine Zeta Jones Will Smith Scottie Pippen Christopher Reeve Michael Douglas Prins Johan-Friso Heather Locklear |
Naomi Campbell en nog onbekendere personen:o
|
Anna Kournikova
Prince Tom Jones en verder allemaal mensen die ik niet ken |
Citaat:
|
Paul McCartney, weet ik toevallig.
Ik zal zo eens op die site kijken.. |
Kelly Osbourne
John Cleese En nog een heleboel lui die ik niet ken |
8 - juni - 1958 Keenen Ivory Wayans
8 - juni - 1944 Boz Scaggas 8 - juni - 1940 Nancy Sinatra 8 - juni - 1933 Joan Rivers 8 - juni - 1929 Jerry Stiller 8 - juni - 1925 Barbara Bush 8 - juni - 1918 Robert Preston 8 - juni - 1867 Frank Lloyd Wright Vraag me niet wie het allemaal zijn... 8 - juni - 1987 Nothing!! |
een ehleboel mensen die ik niet ken
|
Ik ben op 19 juni jarig.. maar ik ken niemand die op die site staat!
|
Ik ben tegelijk jarig met Oprah Winfrey en nog een hele hoop onbekenden...
|
Met allemaal mensen waarvan ik nog nooit gehoord heb..
|
Halle Berry en Magic Johnson, dat zijn de bekendsten
|
Met allemaal mensen die ik niet ken :( (ik ben btw op 7 mei jarig, misschien dat andere de mensen wel kennen die dan jarig zijn)
|
Joepie, met Sisqo
|
Allemaal mensen die ik niet ken, en ze zijn allemaal voor 1955 geboren :confused:
Ik ben gelijk met de paus jarig, alleen die staat er niet bij.... |
- Charo.
- Margaret O´Brien. - Dr. Martin Luther King, Jr. - Cardinal John O´Conner. - Lloyd Bridges. - Gene Krupa. - Aristotle Onassis. Ik ken alleen King, Jr. Voor de rest zijn ze allemaal van zeer ver voor mijn tijd. :) |
Die lijst is helemaal onbekend voor mij.
Maar goed Prins willem alexander is ook op 27 april jarig. Voor de rest weet ik t niet. |
Nog leuker is het om te kijken welke bekendheid precies evenoud is als jij ;)
In mijn geval niemand bijzonders :| |
Steffi Graf
Hm ik heb weinig met tennis, dus ik zou eigenlijk niet weten wie het is. Naam komt me verder 'wel bekend voor'. |
Nia Vardalos (tuurlijk...?)
Phil Hartman? Linda McCartney Jim Henson (Muppets rules!) Anthony Newley Sheila MacRae Jim McKay F.Scott Fitzgerald Mooi hè, 24 september... ;) |
Kverjaar same met Maryl Streep, Cindy Lauper, Freddie Prinze...de rest ken ik zelf niet... :)
|
Citaat:
Maar goed in mijn lijstje staan: Gloria Estefan (oude zangeres), Dr. Phil McGraw (is dat niet die leipo van die ene show), Barry Gibb (doet ook wel ergens een belletje rinkellen) en nog een paar waaronder Edgar Rice Burroughs (schrijver van Tarzan) |
Jon Bon Jovi :)
de rest die op 2 maart jarig is ken ik niet. |
Agnetha Faltskog
Colin Powell Frank Gorshin Roger Corman Gale Storm Gregory Peck Bette Davis Spencer Tracy Booker T. Washington Nou, bekend? :confused: Alleen Powell :D Maja zijn ook allemaal mensen die in 1950 of eerder zijn geboren. |
ik zelf ken ze niet dus jullie denk ik ook niet...
|
R Kelly
David Bowie Stephen Hawking Elvis Presley De rest klonk niet eens bekend. |
Ene Joey Zimmerman is precies even oud als mij.
|
Moby
|
Christina Milian
Serena Williams Olivia Newton-John Anne Robinson |
Galileo Galilei. :cool:
|
Roald Dahl
Ben Savage Jacqueline Bisset Fiona Apple |
Citaat:
|
Michael Douglas, Catherine Zeta-Jones, Will Smith, Scottie Pippen, Christopher Reeve, Heather Locklear... maar op m'n verjaardag komen doen ze niet :mad: :p
|
een paar bekenden waar ik nog nooit van mijn leven van heb gehoord én Shakira
|
Citaat:
Evita Peron heeft volgens mij iets te maken met dat "Don't cry for me Argentina"\gedoe en Johannes Brahms is een klassieke componist. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-Avril Lavigne
-Meat Loaf De rest ken ik niet die er staat. |
geen één waar ik ooit van gehoord heb
|
site doet et niet bij mij.. :confused:
|