![]() |
spuiten of druppen
bij wie wordt het sperma echt 10 cm verder geschoten en bij wie drupt het er gewoon af
bij mij drupt het |
bij mij spuit t
|
De mijne spuit als een brandweerslang
|
kheb aantal jongens gezien en t verschilde nogal, zelfs bij zelfde jongen was t veranderlijk :cool:
dus |
ligt er helemaal aan hoe lang ik al droog sta en hoe opgewonden ben of hoe lang ik het al ophou zeg maar......als je een hele tijd op het randje zit....nou dan wil hij wel! :D
|
Bij mijn vriend spuit het.
|
hehe, tsja ik kwam pas achter het verschil nadat ik 3 jongens ofz had gehad maar oke :o
Mn vriend die uh, kan er wel wat van :p het kwam laatst van beneden tot aan het kussen ofzo....*denkt* :eek: hoe ver is dat wel niet vanaf daar... :D |
Heb dat gelukkig maar 1 keer zelf meegemaakt, dat het eruit ging druppelen.. ik vond het echt gewoon lullig uitzien
En dat is nou niet mijn ideaal beeld van een mannelijk orgasme Edit: Als ik klaarkom, wil ik spuiten!. Dan ben ik pas tevreden :D |
meestal stroomt het er uit. Soms spuit het er uit .
Het maakt me geen ene moer uit tbh, zolang ik maar lekker klaarkom |
Citaat:
|
het verschilt nog wel eens
|
M'n ex druppelde, (en dit klinkt verkeerd I know) een van mn best evrienden.. tussenin. Mn vriend spuit: de laatste vind ik interessanter, heb gewoon meer het gevoel dat mijn pogingen resultaat hebben... lol.....
|
Bij mij verschilt et. Af en toe hou ik mezelf in voor et geval et gaat spuiten, maakt zo'n rotzooi :p
|
Ik spuit soms zelfs over mijn hoofd heen, en dat sucks. Ik moet altijd uitkijken dat ik geen spullen vies maak of vlekken op het behang (plafond) maak. :(
|
Citaat:
misschien moeten we een wedrstijd topic openen over wie het verste kan spuiten. |
spuit het ! maar wel verder dan 10 cm :p
|
Citaat:
|
Een soort van Guinness World record lol
staat goed op je CV, wereldrecord houder verspuiten. |
Bij mij spuit :D het meestal eruit..... een cm of 30 denk ik.... :p
|
een meter of vier.
|
druppelen dus.
|
drup
|
Citaat:
|
spuiten, maar na een aantal keer achter elkaar kan het beetje gaan drupsen. de spuitkracht neemt dan dus wat af of zo.
|
bij m'n vriend gaat het regelmatig tot op schouderhoogte. gemiddeld een vijfendertigtal cm ofzo.
|
Hangt van de situatie af natuurlijk. Als je al een tijdje geil bent en je bent ook nog met 'n meid in de weer geweest kan het een behoorlijk eind komen, als je even snel in vijf minuten de hand aan jezelf slaat komt het er meer uit als een overkokende pan melk...beetje lullig langs de rand :D
|
Citaat:
|
het 1e shot komt er meestal beetje spuitend uit,
2e en 3e shot is druppend |
Meestal gewoon druppen. Heel soms spuiten, zo'n 30 cm - altijd op momenten dat ik het niet verwacht = schoonmaken...
|
Citaat:
|
volgens mij spuit t bij mijn vriend.
nooit zo op gelet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind dat ook wel geil, kan ze ook eens over jou heen komen :D |
Meestal spuit het bij mij, maar soms druipt het er ook heel langzaam uit. Dat verschild per keer
|
record staat op 1 meter ver... int GBoR
|
meters ver ik spuit superhard en superver vooral als ik heel geil ben en het al een paar uur niet meer gedaan hebt!
|
Citaat:
"Je moet goed kauwen, dat het eten gelijkmatig in je bloed komt, nou, en dan spuit ik zo van twee hoog een vent van z'n brommer." Meesterlijke scene.( "kijken, kijken, en de rest erbij denken." "Och, al dat gedoe voor een vingerhoedje stijfsel" "Je zoekt gewoon de pagina uit de Bunte Illustrierte met de grootste prammen, en die leg je zo achter het hoofdkussen. Stimulatio, dat mag tegenwoordig van de Viva." |
Citaat:
|
waarom geef ik minstens 3 keer per week antwoord op dit topic?
hoevaak kan je willen weten of iemand spuit of drupt? |
Citaat:
|
Je bent 14......echte man? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Zonder uitstellen is druipen. Met uitstellen is spuiten.
|
Petertje en K-master blabla, jullie zijn niet zoooo zielig ze :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |