![]() |
In welke zaken ben jij hypocriet?
Dus, op welke dingen spreek je mensen aan, terwijl je je zelf, misschien per ongeluk, of misschien niet, hier ook aan schuldig maakt?
|
nou... ik weet niet of dit er ook onder valt, maar ik ga zelf nogal veel met jongens om. Niks bijzonders, maar ik zou het niet leuk vinden als mijn vriend alleen maar vriendinnen had. Maar ja... mijn vriend vindt t absoluut niet erg (dr is ook niets om erg te vinden, dus dat komt wel goed it.)
|
Ehm.
Aardig doen maar eigenlijk iemand helemaal niet aardig vinden.. Ik vind het verschrikkelijk als mensen dat doen.. maar ik doe het zelf ook. |
Citaat:
|
Taalfouten. Terwijl ik geen barst van spelling en grammatica kan..
|
Citaat:
Hoewel ik vroeger anders was... dan deed ik ook gewoon onaardig als ik iemand niet mocht. Offe t echt niet vinden kunnen als mn vriend met andere meisjes zou chansen (niet dat ie t doet, maar hij zou t ook niet mogen :p:D). Terwijl als ik met een stel meiden op stap ben.. |
Citaat:
|
Vaak over zeer persoonlijke zaken. :)
|
op mn werk zeggen dat anderen door moeten werken terwijl ik nog ff een colaatje pak :o
|
Citaat:
|
zeggen dat men zich niet zo druk moet maken om die ene toets terwijl ik het zelluf ook doe :o
|
ik wil altijd graag dat iedereen heel direct is
maar ben het zelf bijna nooit |
ik wil dat mensen positief doen/denken terwijl ik zelf het tegenovergestelde doe.
|
als iemand roddelt. om maar een voorbeeld te noemen.
|
Citaat:
|
in het verkeer kan ik mensen erg goed op hun fouten wijzen, terwijl ik mezelf later op een soortgelijke fout betrap...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |