![]() |
Wat gebeurt er in het midden van jullie msn-gesprekken?
Waar gaat het zoal over? De orde van de dag, geroddel, echt serieuze onderwerpen? Of is het meer een beetje slap gelul? En zijn ze anders dan de gesprekken die je normaal gesproken voert?
|
soms slap gelul, soms heel serieus en vaak ook over school.
|
Euh.. meestal crap.. soms iets "orgie-niseren" :rolleyes:
|
Wat een topics over msn ineens... Als we elkaar nou gewoon allemaal toevoegen.... ;)
Over van alles. |
Dat verschilt nogal, uiteraard. Meestal gaat het over louter serieuze zaken. :)
|
Niks. Zwijgen via MSN, moet iedereen eens es proberen.
|
MSN zuigt en slikt door. ICQ! (y)
|
vanallles, serieus en niet serieus, roddels enzo :cool: :p
|
Als het echt belangrijk is bel ik wel.
Msn is meer voor onzin en korte gesprekken. |
Verschilt per persoon. Met sommige mensen heb ik altijd grappige onderwerpen, met sommige mensen praat ik alleen maar over serieuze zaken. Met anderen praat ik dan weer alleen oppervlakkig. Meestal iets oppervlakkigs btw.
|
altijd wat anders.
soms serieus. soms zo debiel dat k van m'n stoel val van t lachen. en alles daartussenin komt ook wel s voor. |
Maar als ik al op MSN ben dan gaan we meestal met al de 150 mensen die er in staan cybersexen in 1 schermpje. Heel knus ende contactbevorderend. (y)
|
Ligt eraan met wie ik praat...
lmd.. Hoewel het de laatste tijd erg vaak over sander gaat :o |
Behoorlijk vaak over sex, soms over het weekend. hangt ook een beetje van de gene aan de andere kant af natuurlijk. Want zo af en toe zijn het van die leuke diepzinnige gesprekken :P
|
het gaat echt over van alles en nogwat
van hele seieuze gesprekken over dingen waar ik eingelijk bijna nooit over praat tot slap geouwehoer |
Hangt van de persoon af.
Maar goed, ik ben saai, en meestal valt het gewoon stil.. :o :D |
school / slap gelul / super serieus (zo serieus dat we elkaar beter irl kunnen spreken) / soms hele discussies / soms de hele tijd domme smilies /
|
Citaat:
|
ligt eraan met wie en. soms is het alleen maar slap geouwehoer en soms komt er een serieus onderwerp aan de orde. dat laatste gebeurt overigens niet zo vaak :o
|
ligt eraan... soms heel serieus, andere x gewoon over school/roddel en dan weer gewoon slap gezever
|
Citaat:
|
de meest uiteenlopende meuk.
|
Dat verschilt per persoon. Of het zijn hele serieuze gesprekken, gesprekken om iets af te spreken, onzinnige gesprekken of een gesprek over een dagelijks onderwerp.
|
valt het stil
|
scheelt eraan met wie ik spreek. Met sommige heel diepzinnige gesprekken en met de een valt het gesprek zo stil en de ander lig ik weer helemaal dubbel
|
dan loopt ie vast :rolleyes:
|
Ligt er aan met wie. Met gewone vage mensen gewoon wat we allemaal nog gedaan hebben. Met klasgenoten vooral over school. Met mijn beste vrienden wat flauwe kul maken of wat goede gesprekken mee voeren. Met voetballiefhebbers over MVV en het ander voetbal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54. |