![]() |
wind-deftones-brakheid-slaapnummers
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil.
Onder de nieuwe deftones ga ik slapen ener liggen vreemde mensen in mijn huis wat is de bezieling en waar ligt de grens de pijn diep verscholen en het geluk vooraan vergeten door vergeven als er niets te vergeven valt En alnsog, wordt er gesproken en wordt er gezwegen over datgeen ik graag vertellen wou welterusten mensen. geef u een nummer aan, waarmee u in slaap gevallen bent |
Met geen enkel nummer
|
Ik viel in slaap door het gezang van Els.
Nee hoor. |
Ik val niet in slaap door muziek, dat kost teveel elektriciteit!
|
at the drive-in.
|
vanalles.
sigur rós, st. germain, sukilove. |
geen een nummer...kan ook moeilijk met wat k luister...teveel ritme en chaos...dan kan k niet slapen...
|
ik ben in slaap gevallen tijdens een deftones concert
:o voor maar 5 minuten ofzo, maar toch, schaamde me rot ik slaap alleen tijdens muziek als ik heel erg moe ben, wat toen het geval was...(en het was saai:D) |
Ik heb het een keer voor elkaar gekregen om met Merzbow op in slaap te vallen. Duurde alleen maar een uurtje, toen werd ik weer wakker (midden in de nacht)
|
dingen diek vaak opzet alsk in slaap wil vallen (op een positieve manier :o)
acda en de munnuik bad religion coldplay zoiets |
poe even nadenken.. volgens mij heb ik gisteravond met mijn nieuwe thrice cd geslapen... terwijl ik eigenlijk met de soundtrack van edward scissorhands wilde gaan slapen, maar dat was ik vergeten te zoeken... misschien doe ik die vannacht..
|
Ey friso lamme aap
Vanavond bij jou thuis?........ of komt er niemand langs? morgen is het toch pinksteren dus dat kan dan toch wel MAARRRR dan moet het natuurlijk niet regenen Oja en maar even op dit topic te reageren Hmmmmmmmm neen ik had geen muziek op Friso lambal ik bel nog wel vanmiddag ofzo daag |
vnv nation
|
pink floyd
|
met deze cd:
Aphex Twin - 4 Aphex Twin - Flim Squarepusher - Beep Street Autechre - Rae Radiohead - Sit Down. Stand Up Aphex Twin - Alberto Balsalm Aphex Twin - Lichen Autechre - Pir Boards Of Canada - Roygbiv Radiohead - How To Disappear Completely AFX - Hangable Auto Bulb Ep2 - b1 - Arched Maid Via Rdj Aphex Twin - avril 14th Boards Of Canada - Music Is Math Radiohead - You And Whose Army- Squarepusher - Go Plastic - 08 - Tommib Aphex Twin - IZ-US Radiohead - Motion Picture Soundtrack |
Citaat:
|
acda en de munnik, geen idee welk nummer, want toen vieli k in slaap
|
gister met Lamb of God in een soort van stonede halfslaap beland. Toen naar huis toe en zonder muziek direct nest in.
Twas nog behoorlijk rumoerig om 3 uur Friso, toen ik langs fietste. Ik ben toch maar naar huis gegaan, ik had hem al iets teveel hangen. :D |
sigur ros- ( )
opeth - damnation project pitchfork silverchair eels ks choice sophya hmm eig op veel cd's... |
Gisternacht toen Audioslave op tv speelde (rock am ring).
net nog toen tennis op tv was. |
transplants
|
ik heb een keer in de melkweg bij een concert van jammah tammah op het balkon liggen slapen!
|
Ik heb een keer niet geslapen toen Willem in m'n tent lag!
|
met zoveel..
|
Citaat:
|
Vannacht viel ik in slaap op Black Light District van The Gathering.
Ik draai zoveel verschillende cds als ik ga slapen, ga ze nu effe niet allemaal opnoemen. :p |
Citaat:
En jij maakt ook veel kabaal als je een remix gaat maken met de ringtones van de mobiele telefoon van je vader. En als je Maartje om 6 uur 's ochtends gaat bellen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |