![]() |
Yu-Gi-Oh!
(Ik weet niet zeker of et hier moet, maar er is ook een GBA en PSX/2 versie van...)
Kent er iemand Yu-GI-Oh!? Het kaartspel, de games en de anime serie? Ik vind het wel leuk. |
Laten we gaan vechten!
Wacht even! Even de kaarten bij elkaar zoeken. |
Ik ben het met je eens.
|
de tv serie is wel leuk maar verder heb ik er nog niks over gezien.
|
je heb meerdere yu-gi-oh gba spellen ik vind zelf the enternal duelist soul t best maar voor een totaal overzicht kan je kijke op http://www.gamefaqs.com/portable/gbadvance/list_Y.html
p.s ik weet niet of y al te koop is maar voor een rom kun je me mailen op tjaatje@lycos.nl |
ik heb de eternal duelist blabla rom.
best wel geinig; maar volgens mij is linken noodzakelijk anders is er na verloop van tijd geen rectale opening meer aan. |
Ik heb gisteren de tvserie gezien....en dat heeft me niet echt gemotiveert gemaakt om er nou een spel van te kopen.....maar voorderest heb ik het ook nog nooit gespeeld dus.....
|
Ik vind de serie wel beter dan Pokémon kan ik zeggen.
Maarja, aangezien et op TV komt en de vorige anime spellen omlaag heeft gehaald, haalt deze het spel ook meteen omlaag, zonder een goede reden (de meesten vinden Pokémon voor kleine kinderen, dus et spel ook, terwijl et spel wel leuk is. Beyblade, nou, ik zelf vind de serie dom, maar et spel (de tollen en een paar games) kan wel leuk zijn etc.) Et spel is een soort Magic, maar net iets anders. |
BTW, heeft er iemand een Yu-Gi-Oh! spel voor de GBA of Playstation? (geen ROM)
Zaten er kaarten bij? Heb je nix aan die kaarten? Mail me dan ff, kwil ze wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31. |