![]() |
Welke forummers heb jij in je MSN staan?
Om de msn-trend maar voort te zetten. :o ;)
En praat je met ze, of staan ze er voor de sier? Zijn ze anders dan op het forum? Hoe had je ze verwacht, en wat vind je nu van ze? Is de band die je eerst met ze had verandert? :cool: |
Quiana en die spreek ik niet omdat ze nooit online is :mad: (dan maar pm'en :p)
MoonMonkey, spreek ik Die Happy, spreek ik niet meer benchMarc, spreek ik Ik, spreek ik.. Hermione, spreek ik soms, is er ook weinig En wawl, geen idee wat hij daar nog doet :p |
blueeyez03
aboe wiltine ******** daantje(met een getal, maar weet ff niet welke) leonoor wilco (ook met een getal erachter... :S) diddl'tje nog een paar, maar met deze praat ik ook ja, met die anderen volgens mij niet.... misschien wel hoor, kan ik ff iet opkomen/. |
ingetjuhh
carlijn emilonogwat (takje dus) koekiemonstertje james_25cm_bond nog onbekende marcade me_blackrose timmert DeSSie hatake kakashi daantje82732 ofzo idmind `nothinginside pauwi truman ofzo (weet forumnaam niet)_ miss_helena dreen straatnieuwsverkoper (ben forumnaameven vergeten) nomercy addy arnoudnogwat ...;) havock eend king112 freakinaround riannuh verydrunkdiver janneke gimmeshelter marnix ofzo martijn16 lucjyduck TMLWKY sorbewt kinky montaya tofke_h veel he met meese praat ik wel sdagelijk |
owja, en toen vergat ik eend, maar ik spreek haar niet veel
|
geen een
|
Koemeeltje
Frotje Starfish Talon Preaper Truman ******** Faith666 Quiana Blueeyez03 ABrules en nog n paar, maar weet de forumnamen niet meer :o |
geen :o
[edit]de ballonnenman[edit] |
tofke_h
koen jon Just johan -Avelon -moondance -bonelesschicken -pinkish dress schoen chilli dude an -jewel pruttelpot -'I'he prophet -hermione rodina cemetaryslut -obi wan mortischa bertbart punkyfish (hoe heet ze inmiddels?) sooz -freakinaround -metallicat firefly shockiezoveel wim wok noé .: piep:. met streepje ervoor praat ik redelijk vaak, de rest niet echt :) sommige had ik ff nodig ergens voor of heb ik nog nooit gesproken :D |
Qamra
Quiana Ciao Che Dminor FlorisBB cartman666 Een paar mensen die ik IRL ken, en hier ook lid zijn, maar nooit posten Een aantal forummers die hier ook nooit posten, maar mij zomaar hebben toegevoegd :confused: (ik weet niet hoe ze hier heten) |
stuk of 3,4.
|
eend (praat ik vaak mee)
ezzie (praat ik nooit meer mee) JJZD (hefet me net toegveogd, dus weet nog niet) hodelahitie (praat ik soms mee) |
Ulfheidin: heel veel :), Christel: drie keer per week, Para!: dagelijks, Dusjcrib: wekelijks, Jewel: soms, YuckFou: is er niet vaak, star_glitter: twee-wekelijks, Pinkish Dress: is er niet vaak, An: soms.
|
...;) Leonoor 2x Etoile @ ...;) en ********: het is dus Daantje_0705 ;) (maar dat boeit verder niet, tis mn verjaardag want gewoon Daantje was al bezet) |
Citaat:
Ik heb dus Qamra en Nomen-nescio (zoiets?) :) |
niet veel, Wawl, Nare Man, Evito en Dminor d8 ik verder niet (als ik iemand vergeet excuus).
|
Talon, Boogie, mcmadj, mickael
|
Qamra
Servatia Wishfuldreaming bertbart rodina ADHD Mortischa substantial Evito Noé Unexplained |
En nou ik:
Qamra (x2) dreen Leonoor (x2) Fleet Admiral moenbase Miss Helena Anneee Gwenniej Marcade Dminor Superfly (x2) FlorisvdB MoonMonkey vleermuissie TMLWKY Myself! EvilSmiley TheOneWhoLeft Blue Wölf MartenZ diane Miekmuis (x2) Orion16 Stefanie Lil_Dark_Angel Girl_un_the_run Auwtowdrop Kai85 (x2) fishyuh desp + 9 waarvan ik de forumnick niet weet. Aangezien het vrij zeldzaam is dat ik online ben, spreek ik de meeste mensen niet.. Plus dat een aantal mensen me hebben toegevoegd, hier nooit hebben gepost, ed.. (moeten wel forummers zijn, aangezien het m'n forumlijst is.. :p) Raar. :confused: |
michelle_flo
CoolJessy koelkastje scala |
Niemand, ken ook niemand echt voor zover ik weet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maaike (ekki)
Jaap (crazyjaap) Pauline (alicia silverstone) Marieke (mariekuh) Nico (kubstudent) Kim (Qimm) Marc (********) Jeanne (optima) Mark (AlBundy) Nienke (morgan) Marc (benchmarc) Daniël (fleet admiral) Lars (rollo tomasi) Paul (Doc) Eva (E.v.a) Martijn (execute) Justin (sephiroth) Judie (Judie) Leonie (lekker belangrijk) Maartje (burning water) Matthijs (khebtrekinwatlekkers) Niels (hades) Imelda (Jadie) Wouter (nare man) Tzilla (hermione) Romeo (meelman) Herman (insane juggalo) spannende boel Als er mensen zijn die mij willen toevoegen: pim@scholieren.com voor al uw geluk ;) |
niemand :rolleyes: ;)
|
nobody :( ;)
|
Geen.
|
2 geloof, maar ik ken alleen hun gewone namen, hun nicknames vergeet ik altijd... :(
|
trouwens, eentje heet er janjansen ofzoiets! :) maar volgens mij is die hier niet zo meer actief :(
|
Cartman666
Dminor MoonMonkey Quiana Wawl |
In willekeurige volgorde:
Bertbart, Roger, Lianne, Roos, Maar, Esmée |
Conan the Librarian
Bazz MegaManX Scatterheart Bloempjuh pienie Dreams Diddl'tje/Caelis David Dé ikheetfroukje 'I'he Prophet maartenlof Methuselah Aaaaart.. Edit: FB's vergeten. Tofke_H Boogie Koen Tampert Jon |
Angel girl
|
alleen:
I'm LIzARd waarom: tis mijn vriend :D |
Van dit forum maar een stuk of 5 :D van ll.com meer, stuk of 15. Dus in totaal ongeveer 20.
|
Bazz
SimShalom henri Tweety2K feline Evito HADES Parallel Unexplained Wasp italianboy Ninnoc ADHD tomtommertje Alicia Silverstone ssjpan Loesje Bliksem Optima She-Devil Morgan bertbart Fleet Admiral Denise84 Roos Doc poki waaromniet? Gothic Esmée Exaria Kimry Qimm CemetarySlut dystopia Koen rodina Louise Zaagmanz N00dles Chimera Spacey Sushijow tampert Li Moet je niet vragen met wie ik allemaal regelmatig praat...mensen voegen míj meestal toe, en als ze niet met me praten ben ik vaak te lui om ze uit m'n lijst te halen. :p |
ehm maar 4.
1tje is iemand die ik gewoon ken, vriendin van mij vanaf groep5 basisschool en die schijnt hier dus heeeeel soms te zijn bij huiswerk, is iig aangemeld. De naam zal wel iets van Emmkie zijn. Eh en nog 1 persoon waar ik wel mee msn, geen idee wat naam hiero is. Liefe-lotje ofzow En 1tje spreek k zelden. Geen idee wat haar nickname is. En nog 1 iemand en daar spreek ik dagelijks:) en sms en mail enzow ook:) |
geen :o
|
cartman666
FlorisvdB Wawl MoonMonkey Quiana Exaria |
Ik heb geen msn.(y)
|
In de msn die ik het meest gebruik:
murwari ekki (2x) dystopia (3x) Anneee Tofke_H (2x) iamcj (3x) Gothix (2x) Snufje Snow White Doc (3x) Tampert (2x) Mitros Spacey Ingemar Sikamikanico Onbekende Morphia wicce miro tacidvs rodina McCaine Rolle Tomasi Quiana Alicia Silverstone Scimmia dreen Danny Dreamerfly Dashja marlies Kruimel Daantje_*geboortedatum* ...; ) En waar ik de forumnick niet van weet het eerste deel van hun emailadres: kroelbeertje16, gallischehyperheid, freak_je, witheringinreality, complexdilemma, piloff, the_schizo. |
er staan er een aantal in waarmee ik veel chat, maar die spreek ik liever irl, alleen kan dan niet altijd
sommige heb ik (hebben mij) ooit toegevoegd en daar praat ik heel zelden mee. ik chat sowieso eigenlijk alleen met een paar 'vaste' mensen |
An
Het enigste relikwie van de tijd dat ik geliefd en populair was :) |
Citaat:
|
Ik denk dat ze zelf niet eens weten dat ze in me lijst staan...ben te lui ze te deleten of zo.
Dus komt dit je bekend voor.. dan ehmz.. snap ik mezelf niet meer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |