![]() |
Wat doen jullie aan bij je diploma uitreiking?
Gaan jullie in een jurk/pak? In je casual outfit, koop je iets anders speciaal voor de uitreiking, of doe je gewoon iets netjes aan?
|
gewoon iets netjes,
ik was bij de uitreiking van me broer, en bijna niemand gala ofsow. dus gewoon leuke beetje nette kleren! |
Ik doe een mooie rode galajurk.
|
ik ga iig niet in gala enzo, misschien wel wat anders netjes.
|
Niet in gala, wel in iets netjes. Dezelfde kleren die ik aanhad bij afdansen. Een zwart rokje (tot knieen) met een mooi bloesje erop (y)
|
Onze school heeft van die witte gewaden geregeld, die doen we dus allemaal aan. Verder gewoon nette blouse met nette broek denk ik
|
Doe niet iets speciaals aan denk ik, wel iets netjes.
Bij ons op school moet de HAVO groep verscheinen in hun zelfgemaakte. Dit was een opdracht bij tekenen. Ik ben zo blij dat wij dat niet hoeven, sommige kledingstukken zijn gemaakt van karton, dan sta je ook lekker voor lul bij de uitreiking :D |
hmmm kleren denk ik... :rolleyes:
Zo bijzonder is die diplomauitreiking ook weer niet... :confused: |
Ik denk dat ik mijn konijnenpak maar weer eens uit de kast haal. (y)
|
in het net denk ik. GEwoon in een broekpak.
|
26 Juni... warm... Gooimeer om de hoek...
Dikke kans dat ik druppelend, met surfplank onder de arm in zwembroek de Aula binnenstap :D ...maar als het onverhoopt koud is, of regent... dan zal het wel m'n eskimopak worden :D (of anders 'gewoon' iets netjes...) |
Citaat:
|
Ik had wel speciaal iets (meerdere dingen wel, maar heb uiteindelijk één combi uitgekozen ;)) gekocht voor de diploma-uitreiking (op de havo dan, mavo weet ik niet meer). Geen jurk of wat dan ook, gewoon nette kleren.
|
Citaat:
Ik doe gewoon mijn netste kleren aan. Maar ik neem ook iets anders mee, want daarna heb ik een examenfeest van een vriendin >> witte blouse != verstandig denk ik.... |
Ik had een blauwe ribrok aan, blousje met bloemetjes, netpanty's en rijglaarzen..
Was netjes genoeg... |
Ik trek een midden-grijs vrouwenpak aan.
|
ik doe gewoon nette kleren aan,
maar het zou wel leuk zijn als iedereen van die toga achtige pakken aandoet, die ze op amerikaanse highschools/universiteiten ook dragen als ze geslaagd zijn :)en dan allemaal het hoedje in de lucht gooien :) |
Ik heb een krijt-streep pak gekregen dus die doe ik zeker weten aan. :D
|
Ik had m'n dagelijkse kloffie aan. Ik zag geen reden om voor de diploma-uitreiking van de middelbare school een pak aan te trekken. Het is niet zo officiëel en ik vond het eigenlijk slap om me anders voor te doen dan ik eigenlijk ben.
Bovendien waren het bij ons juist de sukkeltjes die in pak kwamen. |
Mn gewone kleren.. niet alsof ik veel mensen van school ooit nog zie :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe geweone kleren aan.... zie nog wel wat mischien koop ik wel wat nieuws..... in elk geval een gewone broek ensow
|
zwart getailleerd pak
|
gewone kledij, zoals ik normaal rondloop en zoals ik ben, voor mijn mondeling voor de jury daarentegen doe ik wel iets deftigs aan :o .
|
gewoon normaal. maarja jullie hebben em allemaal heel vroeg, wij pas 3 juli na et 2e tijdvak!
|
nooit over nagedacht dat ik daar iets speciaals voor aan zou moeten... doe gewoon een spijkerbroek en shirtje aan denk ik...
|
Leren broek
Darkthrone shirt New rocks boots M'n haren in een staart (tegen die tijd zwart/wit geverfd) Corpsepaint op Als ik gezakt ben: Het bovenstaande maar dan neem ik m'n zeis mee voor eventuele nakijklamme docenten |
Broek en T-shirt. :S. Of wat anders, gewoon, wat kleding ofzo :S.
|
gewoon kleren. denk totally black or something. zie wel. kan ik me nog niet echt druk om maken.
wij hebben trouwens de 25ste diploma uireiking... |
aangezien ik alleen maar spijkerbroeken heb zal het wel een spijkerbroek worden denk ik.....
|
nou ons thema voor de stunt was leger en aangezien ik in de stuntcommissie zat, leek het me wel toepasselijk als ik nog 1 maal mn leger outfit out de kast trok.... maar ik denk dat ik dan echt ruzie krijg met mn ouders dus waarschijnlijk wordt het toch 'netjes'
|
Citaat:
maak je wel een foto? |
Mwjah, gewoon iets leuks... Ik denk een spijkerrok met een leuk shirtje erboven...
Mijn galajurk bewaar ik iig voor de dag daarna, dan is het eindexamenfeest. :D |
Wij hadden bedacht....
Alle meiden van onze klas gingen in het wit... En de jongens in het rood :D En dan met z'n allen op de foto... Ziet er wel komisch uit volgens mij :p |
Ik ga echt niet (weer) in galakleding. Een nette broek en een shirtje wat ik speciaal daarvoor koop. Mijn vriendje mag ook niet in pak, heb ik hem gezegd. :)
|
spijkerbroek en t-shirt. Ik ga niet speciaal nette kleren kopen en ik heb ze ook niet in de kast hangen
|
uhmm, gewoon alledaags, gewoon casual dus in mijn geval :o
oke, heel misschien, als ik in n sjieke mood ben, dan mn (rib) blazer en een pantalonnetje. hangt ook van het weer af!! ps: 25 juni is die van ons |
4 juli is onze diploma-uitreiking
Ik heb er nog niet echt over nagedacht wat ik aan ga doen... Ik denk dat ik gewoon iets nets maar wel leuks aan doe :) |
Zwart jurkje, daarove rmijn 'gradgown' en die gekke muts *grmbl* tsja tmoet maar...
|
net als normaal...flikker op, krijg een stom papiertje, schud een paar mensen de hand en ben er weer weg, ga ik me toch echt niet speciaal voor kleden..
|
Eerst maar slagen dan denken over wat ik aan doe
|
Ik doe niet echt iets speciaals aan, vind ik eigenlijk nergens voor nodig.. Hoogstens iets netters dan normaal, maar ik ga er niet speciaal iets voor aanschaffen.
|
Ik doe denk ik maar mn gewone kleren aan. Gala vind ik weer zo overdreven.. Heb nog wel ergens een net blousje liggen..
|
gewoon kleren die ik normaal ook aan heb (moet nog wel slagen)
|
Ik heb een net nieuwe speciale outfit voor belangrijke gelegenheden; een wit colbert (net jasje) met dunne zwarte strepen, een 6/8 broek met plisees en hoge hakken met bandjes.
|
Een rode nette jurk (die mijn moeder nog moet maken).
|
Citaat:
Wat ik aan ga doen, weet ik nog niet. Gewoon iets makkelijks casual iets, wat ook wel netjes is. |
Een pak met een dasje :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |