![]() |
Map niet toegangkelijk -- Windows Xp
Hey ,
Ik zat met een probleem met mijn pc dat ik niet opgelost kreeg, daardoor besloot in om op de D: partitie van men harddisk een nieuwe clean windows te installeren en op de C: alles te laten staan, zodanig ik later men gegevens zou kunnen overzetten . Nu zit ik dus op windows op d: , maar als ik probeer men gegevens die in DOcuments en Settings staan over te zetten , krijg ik steeds dat ik geen rechten heb om deze map te bekijken :( . Hoe kan ik er voor zorgen dat ik toch nog de gegevens uit deze map terug kan bekijken , eventueel de home map van een gebruiker wijzigen naar c:\Documents and settings\ blabla, maar ik heb geen idee dit te doen Kan iemand me hier bij helpen |
inloggen als administrator?
|
Citaat:
|
Inloggen met Administrator (dus niet een user met administrator rechten, echt inloggen met de user Administrator).
Als je dan properties van die map doet, zie je een extra tabblad Security. Hier kun je instellen dat iedereen toegang moet hebben tot de map. Erg vervelend probleem, ook werkt het toekennen van de rechten niet goed. Recursief rechten veranderen werkt niet goed. Maarja probeer het eens. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus je bent ingelogd als Administrator, dat zie je ook als je op start klikt boven het start venster. Right? Even controleren.
Als je nu rechtermuisknop op een map klikt en dan properties/eigenschappen, dan zie je een tabblad Beveiliging / Security. Zie je deze? |
Citaat:
http://www.benesol.be/screen |
Citaat:
Zie je ook geen extra tab als je de eigenschappen van de map Benesol Account zelf neemt? Dus niet mijn documenten (misschien is die map speciaal ofzo). |
Hahahaha, en HIJ heeft een webhostingbedrijf.
|
Citaat:
|
Gebruik dan linux op je thuis pc :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |