![]() |
Wat is jou favoriete wietmerk/wietsoort?
Nou, lijkt me duidelijk:
Wat is je favo wietsoort, en waarom? |
Citaat:
|
..ik denk PP of Jack Harrer en waarom ik het vind..naja je word er lekker stoned van en proeft ook nog lekker, White Widow ook zeker niet verkeerd
|
K2 :cool:
OB :cool: |
jack herrer
gewoon het gevoel dat je er van krijgt ruled :p je voelt je beestig en het is een raar overdonderend gevoel mjah kan het niet echt uitlegge je moet gewoon is goed wat jack binne hebbe u'll c then :) |
Ik ga hier nog niet eens op in .... er is toch niemand die het leest of intresseerd.
|
Citaat:
misschien lezen wel mensen het om ideeën op te doen |
Mss ooit gehoord van Super White Widow?? Der gaan allerlei geruchten rond dat dit besproid zou zijn met LSD en weet ik veel welke troep nog allemaal... GEZEIK!!! Dit is gewoon een lekker weedje...
Enneh... iets met hawaii en haze, was wel lekker... |
Special of Bubble van de WaterWorld. Tha bombeeeeee.
|
Hmm interresant.
Ik rook vaak white widow maar k2 is zekers niet verkeerd. soms weet ik nie eens wa ik rook :D en dit is erg handig om idee op te doen |
Toen ik nog blowde had ik altijd white widow (y)
|
Hummz...
K2, White Rush, Dynamite is ook wel lekker.... |
ligt eraan...
bij elke shop hebben ze wat anders... maar laatste tijd wel veel silver omdat dat wel t enige goede is in zoetermeer...waar we ook maar 1 echte shop hebben... en anders white widow of blubble ofzo...ligt eraan... hasjies rook ik nu helemaal niet meer trouwens, alleen van anderen... |
Duidelijk dat sommigen hier geen enkel verstand van wiet hebben, dat zijn dezelfde mensen die het ermee eens kunnen zijn als ik zeg dat de soort wiet weinig uitmaakt dus dat je net zo goed altijd hetzelfde kunt nemen als je stoned wilt worden.
Dat is dus niet zo, er zijn honderden soorten die allemaal een andere smaak en gevoel opleveren. Het is natuurlijk wel zo dat er hier ook minder doorgewinterde potheads aanwezig zijn :) Mijn favoriete plant is White Widow, prachtige textuur en hoge opbrengst, zelfs bij buitenkweek in het nederlandse klimaat. De beste wiet soorten die ik rook zijn vooral Northern Light, Peacemaker, K2, Jack Herer, Magichaze, Powerplant, White Widow, Bubblegum & Silver Haze. |
meestal gewoon silver skunk
en anders (mits aanwezig, of ik moet naar den haag ofzo) white widow, northern light, k2 en orange but maar die hebben ze vaak niet in die enige kut coffeeshop in zoetermeer |
AK47
Super Silver Haze Van deze raak ik meestal wel aardig van de kaart. |
Citaat:
Touché :) :cool: |
Jack Herrer...
maar weed ia klote, geef mij maar hasj... |
Citaat:
gast als je er zoveel verstand van hebt waarom vergeet je dan silver pearl? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ak47 en gewoon skunk natuurlijk :p
|
SNEEUWITJE!!
en k2 en white widow, hoewel die laatste een gore nasmaak geeft wordt je er wel lekker stoned van. |
Haze a5
Magic haze Peacemaker |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeuzz alles is goed als je maar vaag wordt toch?
haha Moonlight is ook vet goed... Alleen bij kristal gaan mijn tanden op elkar staan maar ben niet lijp! :p gehehe haha ik ben elke avond goed vaag en heb dan de schik van me leven...En ik heb vakantie dus....de hele dag door vaag zijn :D :D :D |
Toen ik nog blowde mystic special of PP.
mystic special omdat dat heerlijk makkelijk te kruimelen is en relaxed gevoel etc. PP is gewoon altijd goed :) |
ak47
dynamite |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |