![]() |
metalgroepen
allo iedereen,kluister keigraag na metal alleen heb ik een probleem ik kwe nooit de name van de groepe wete jullie keigoeie metalgroepe en zoude jullie die mij is wille zegge :D
alvast bedankt of sites waar ge musiek kunt downloade allemaal de kusjes van mij slukes aurelie :) |
Lamb Of God
Soulreaper Nightrage Soul Embraced Ephel Duath The Black Dahlia Murder gewoon op google zoeken naar websites. |
Anal Cunt
Anaal Nathrakh Blasphemy Black Witchery Last Days of Humanity Terrorizer Napalm Death Pigsty Beherit gewoon op google zoeken naar websites. |
Naar wat voor een metal ben je op zoek? Wees eens wat duidelijker (en typ alsjeblieft in het Nederlands). Zoek je grommende mannen metal met orgels, of schreeuwende mannen metal met veel gitaar, mannen die in hun ballen zijn geknepen en in ridderpakjes rondlopen metal of hou je meer van van operazangeressen die headbangen?
|
Citaat:
|
Obscenity
Satyricon Pentacle Obituary Possessed Pig destroyer Fuck..i'm dead Bane of existence Terminally your aborted ghost gewoon op google zoeken naar website. |
en je hebt ook nog s de metal met schreeuwende mannen en melodie...
maar inderdaad wat zoek je...zoek je richting machine head, de minder harde vormen dus...of richting de rest die al is genoemd... |
schreeuwende mannen met veel gitaar zijn stoer :cool:
|
Suicidal Tendencies
The Haunted In Flames |
Citaat:
100% mee eens. |
Citaat:
Lang leve Power en Heavy Metal en een sterke dosis Death Meatal op zijn tijd (y) |
en niet te vergeten onze murdermetal band: MACABRE
|
Citaat:
|
Bekende metal, niet van die underground zooi die onze vriendjes hier posten:
Carcass Death In Flames Obituary Nile Dismember Iron Maiden Zit vast wel wat bij. |
CrAdLe Of FiLtH
DiMmU BoRgIr HiM RaMmStEiN KoRn LiNkIn PaRk |
gewoon...
Norma Jean. dan komt alles goed. |
Testament. (y)
|
Him
cky scepultura metallica :) :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
So wat de fuck. Anal Cunt is ook geen metal. Mensen die naar metalbands luisteren waarderen vaak ook bands als Norma Jean of een Botch. Knaap. |
Citaat:
sinds wanneer is cky een band? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind botch anders weinig aan.
|
Citaat:
Ken heel Norma Jean en Botch (?) niet, maar dat terzijde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
manowar
|
Citaat:
b) jij kent de desbetreffende bands niet surprise, surprise! |
Je gaf zelf al aan dat je Norma Jean en Botch niet eens kende, dus klakkeloos ja antwoorden gaat niet op. Aniewee: het argument van Friso dat veel metalheads dat soort bands ook cool vinden is niet zo sterk aangezien veel metalheads nogal conservatief zijn en alles wat ook maar een beetje naar hardcore ruikt vaak links laten liggen, tenzij het Dying Fetus heet.
|
Citaat:
Ik ben geen metalhead omdat ik naast metal ook nog 'ns andere muziek luister? Wat een fijne bevestiging van een hier vaak gezegd vooroordeel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Mijn reactie was niet geheel serieus, maar dat was jou vast niet ontgaan.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat jouw reactie niet serieus was was me redelijk ontgaan. |
Citaat:
|
Citaat:
En nu weer ontopic! |
Citaat:
|
Rakoth is gaaf ja ga dat maar proberen.
|
Citaat:
Vind je 't heel erg als ik dat allemaal belachelijk vind? Bovendien; jij kunt nooit van mij weten wat ik dan volgens die prachtige "etiquette" ben. Losjes baseren op wat kreten op een forum en IRC is natuurlijk geen enkel draagvlak voor een predikaat. Maar goed, als ik volgens jou een metalluisteraar ben, ben ik dat. 't Is jouw feestje. Anyway, ontopic -- Mag ik aanstippen Callenish Circle, Rakoth, Emperor, Judas Priest, Covenant, In Flames, Altar, Opeth, Gorefest, oude Metallica, oude Sepultura, Agathodaimon en Hypocrisy. |
Citaat:
|
Citaat:
Emperor heerst natuurlijk gewoon over alles, maar dat is een persoonlijke keuze, Nog even wat vreemde metaleendebijten: Solefald Arcturus Extol Dodheimsgard |
Citaat:
Paradise Lost, Nile, Borknagar, Morgul, Penumbra, Darkthrone, Immortal, Gorgoroth, Bal Sagoth, Abigor en als klapper op de vuurpijl: HAAT. Zo beter? :) |
En als je heel veel metalbands in een klap wilt hebben: www.metallinks.tk
En ik ga weer door met mijn eindeloze (of misschien toch wel nutteloze?) promotie van dé musicalmetalmasters : Savatage |
Citaat:
|
Citaat:
ook een geniaal (zwak) argument. Zelf draag je bands aan als black dahlia murder, ephel duath enz. Nee, die bands zijn lekker conservatief. :rolleyes: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |