![]() |
Anger Management
Heb ik in bios gezien.. Ik vond em best wel vermakelijk!
|
Deze vond ik echt een gezellige film, gewoon lekker niet nadenken en genieten...vond m erg amusant, maar je moet vrees ik wel Adam Sandler kunnen waarderen anders gaat ie snel vervelen... :)
|
Ik heb voorstukjes gezien, volgens mij is het een heel goede rol van Jack Nicholson (y)
|
We hebben echt regelmatig hardop moeten lachen. Was echt een grappige film, af en toe vond ik m wel iets té. Ook wel tenenknijpen af en toe hoor.
|
sorry voor t uppen :o
Ik heb hem gisteren gezien, en vond hem best aardig. Het was erg flauw, en na een tijdje ook erg voorspelbaar, maar al met al best vermakelijk. |
gister gezien, wat een smakeloze kutfilm zeg!
Echt misschien 2 keer iets grappig gevonden de rest; flauwe grappen, voorspelbaar. En toen er ook nog een tearjerker kwam, shit wilde ASAP uit de fucking zaal... Ik vond adam sanndler al een kutacteur die in rukfilms speelde, hij kreeg gister de laatste kans. Ik heb het wel erg vaak dat ik de slappe humor van films niet leuk vind, stomme grappen. Geef mij maar de droogheid van Big Lebowski, daar kan ik pas om lachen. Het was dat ik met een groep mensen ging, we wilden eigenlijk naar bruce almighty, die was uitverkocht dus besloten ze deze te kiezen. Ach het cafeetje na de film was wel ok |
ik heb alleen nog maar de voorstukjes gezien.. mij lijkt ie ontzettend irritant!!
|
geniaale film heb echt dubbel gelegen .. *SPOILER* vooral met die boeda gevecht als buddy zn gun pakt en zeg ''This is a private party '' of zo iets Muhaaaaa vet
|
Citaat:
|
heb en vrijdag gezien. was erg leuk, gewoon niet bij nadenken, en kijken. als je een serieuze film wil zien, moet je er niet heen gaan, maar hij is erg vermakelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leuke film :cool:
|
omg, dat stukje met de "oh, was that a frog?".. čn dat zingen in de auto waren geweldig (Y)
voor de rest wel aardig :) |
stukje met John McEnroe was leuk :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I feel so prettyyyyyyy :D. goeie film (Y).
|
vond het wel leuk met die auto die naar beneden flikkert:D en zingen in de auto was ook wel grappig... maar om het nu een briljante comedie te noemen... neuj dat gaat weer een beetje te ver;)
|
Citaat:
|
Open maar een nieuw topic. Half jaar is echt te oud.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |