Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   waarom gaat het uit? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=504263)

poesiefox 08-06-2003 16:56

waarom gaat het uit?

Jullie hebben daar meer ervaring mee dan ik. Waarom gingen jullie vorige relaties uit? Waar lag het aan? In welke valkuil zul je nu niet meer zo snel trappen?

sinsere 08-06-2003 17:00

Mijn vorige relatie ging uit omdat mijn vriend veel volwassener was dan ik. Hij was veel verder in zijn ontwikkeling. Ik was toen net 15 en hij ruim 22. Bij ons was het leeftijdsverschil op dat moment wel een probleem. En verder was hij veel te bezitterig, ik voelde me echt opgesloten.

~Chyca~ 08-06-2003 17:02

Dat je iemand niet leuk of aantrekkelijk genoeg vind denk ik. Dat was bij mij ten minste zo. Dus de volgende keer moet ik iemand wel heeel leuk vinden voordat ik er een relatie mee aanga.

jedego 08-06-2003 17:07

Citaat:

~Chyca~ schreef op 08-06-2003 @ 18:02:
Dat je iemand niet leuk of aantrekkelijk genoeg vind denk ik. Dat was bij mij ten minste zo. Dus de volgende keer moet ik iemand wel heeel leuk vinden voordat ik er een relatie mee aanga.
mee eens, mijn ex kwam er na 2 maanden achter dat ze niet meer of eigenlijk niet verliefd is geweest.

Soezen 08-06-2003 17:26

Te grote afstand

Daydream-ster 08-06-2003 17:30

omdat mijn ex vriend 'vreemd ging' met het meisje van wie hij beweerde dat het zn ex was, terwijl zij beweerde van niet (lastig eej). En eigenlijk was k niet eens echt verliefd, mja, als iemand je maar aandacht geeft (tja, k voelde me beetje eenzaam, dus ja...was groooote fout!)

DopeBean 08-06-2003 17:58

Tja das de grote vraag he meestal. zelf heb ik een relatie gehad van twee jaar. op een gegeven moment is het op. dan is er nix meer. dan gaat het uit. zo gaat het leve

spacegirl 08-06-2003 18:03

1e, toen werdt ik verliefd op een ander
2e kon zijn poten niet thuis houden, in negatieve zin
3e, te veel ruzie, te weinig vertrouwen van mijn kant.

Quiana 08-06-2003 18:05

Verhuisde naar een andere stad, afstand
werd een probleem. Zag hem hartstikke weinig,
we veranderden allebei nogal,
zijn gewoon uit elkaar gegroeid denk ik.
Uiteindelijk hebben we het gewoon uitgepraat,
geprobeerd of het beter ging als we gewoon vrienden waren.
En dat werkte. (y)

Reverend 08-06-2003 18:16

omdat zij niet verliefd meer was

kastdeur 08-06-2003 18:22

doet me denk aan:
Het zit op de bank en het zapt ; Kan ik hem nog ruilen :cool: ;)

@Moon 08-06-2003 19:33

Citaat:

Sjoe schreef op 08-06-2003 @ 18:26:
Te grote afstand
En hij was ook een stuk ouder...zo'n 7 jaar..

gizmo 08-06-2003 19:46

weer verliefd worden op je ex,
iemand te kinderachtig vinden,
het was toch geen goed id om een 2e keer aan te gana met dezelfde persoon omdat het niet voor niets eerder uit gaat..
Niet meer verliefd zijn op je vriend

Fly-girl 08-06-2003 21:07

hmmz :o kwas vreemdgegaan (nooooooit meer!)
te grote afstand,
het betrof een achterneefje
hij was goede vriend van mn broer
De laatste twee moesten stiekem en dat kon niet goed gaan...

o0osweetyo0o 08-06-2003 21:12

bij mij isset uit gegaan omdat we eigenlijk niets te vertellen hadden tegen elkaar...totaal verschillende karakters.. kwam ook nog bij dat hij nooit wat leuks wilde doen.. als ik zei van zin om ff naar de stad te gaan? neuh neuh.. kan ik niet gewoon naar je huis komen kep geen zin blalala...
op een gegeven moment gaat dat egt irriteren..
kwam ook nog bij dat hij altijd maaar meer wilde en ik niet.. niet elke keer.. :( dat was egt fout van hem..maja (n)

Thomas 08-06-2003 21:14

Vreemdgaan, helaas. :)

~*~Boucheeke~*~ 08-06-2003 21:46

hij zat aftespreke met zijn ex en meisjes van zn school en mailde die constant en smste die met woorden zoals : ik hou van jou! terwijl ie met mij was!

Thomas 08-06-2003 22:07

Citaat:

Wawl schreef op 08-06-2003 @ 22:14:
Vreemdgaan, helaas. :)
Nouja, helaas. Eigenlijk was het misschien wel beter dat het gebeurde. Als je vreemdgaat zit er sowieso iets in de relatie niet goed dus ze was gewoon absoluut niet de ware. :)

nare man 08-06-2003 22:59

In mijn geval voornamelijk de bekende zin: ik ben niet meer verliefd op je. Wat ik zou kunnen doen om niet meer in die valkuil te trappen? Niets, ik blijf mezelf. Als meisjes me niet accepteren zoals ik ben zouten ze maar op.

Rosiehessie 08-06-2003 23:13

Het ging uit omdat hij niet verliefd was en omdat we veeeeeeeeel te veel met elkaar omgingen....écht elke dag. Ik was mijn vriendinnen zowat vergeten!!! en daar heb ik nu (bijna 2 jaar later) nog steeds last van

R

Pinkish Dress 09-06-2003 08:01

Niet meer verliefd en bindingsangst.

Gothic 09-06-2003 08:07

Uhm, hij was te jong, te kinderachtig en ik kon niet met hem praten, hij wilde nooit mijn vragen beatwoorden...

Toen kwamen de kleine dingetjes waar ik me aan kon irriteren: Zijn lach, zijn overdreven gedrag, zijn haar, zijn drukke gedoe soms...

Verder heb ik niet echt iets gehad dat iets voorstelde...

Sarah 09-06-2003 12:12

Omdat we in feite helemaal niet bij elkaar pasten, en hij niet meer genoeg van me hield om zo'n groot verschil aan te kunnen.

miro 09-06-2003 12:53

Mijn vorige vriend was een stuk ouder dan ik en bekeek sommige dingen dan ook een stuk serieuzer. Hij was ontzettend aanhankelijk en vooral afhankelijk van mij. Dat benauwde me ontzettend. Bovendien had ik meer t gevoel dat hij mn beste vriend was dan mijn partner. Na 2 jaar dus uiteindelijk toch uit gemaakt, was wel een grote klap voor hem. Ik heb t ook van t ene moment op t andere echt besloten, hoewel ik me wel al tijden ongelukkig voelde met hem.

Das dus iets waar ik nu wel op let, we hebben allebei nog onze eigen dingen, zijn niet zo superafhankelijk van elkaar. En heel belangrijk : hij heeft vrienden (klinkt stom maar tis wel een stuk fijner)

O ja en daarna ook nog even een andere vriend gehad. Die ook gezellig een andere vriendin had, naast mij. Nou das wel duidelijk denk ik.

Phileine 09-06-2003 13:30

- Niet meer verliefd. Gewoon, niks meer. Onverschilligheid.
- Hij die vreemdging.
- Slechte communicatie, geen gemeenschappelijke interesses, geen gelijke posities binnen de relatie.

bette4ever 09-06-2003 13:59

zie mn post http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=505157

Arenda 09-06-2003 14:00

Mijn eerste "vriendje" omdat ik te onzeker was, verhuizen ging, en mn ex omdat hij tijd nodig had, ziek was (B.S.) vond dat wij 'stilstonden'
m.a.w. hij had geen echte reden hij wou het gewoon uit. Mede door mijn onzekerheid toch wel is dat stukgelopen, en ook omdat hij veel onvolwassener was dan ik, hij was een beetje een moeder's jonkje en vrij aanstellerig aangelegd (toch wel) hij was wel lief... maar nee...
IN welke valkuil ik niet meer trap is op uiterlijk afgaan: leer eerst iemand een beetje kennen voordat je het diepe in springt, wordt niet te gauw en te jong serieus. Blijf een eigen leven hebben en ja.. wees jezelf, hij moet me nemen voor wie ik ben.. en ik hoef niet op mn tenen te gaan lopen omdat ik zo bang ben dat het anders niet lukt. Als het neit anders lukt is hij niet verliefd op MIJ maar op wie hij denkt dat ik ben.

:)

dat is wat ik geleerd heb 't afgelopen jaar :)

etoile 09-06-2003 19:12

eerste 'verkering' toch wel de afstand je kon niet zomaar even naar elkaar toe als je zin had om degene te zien.

tweede 'verkering' dat mag niet echt zo genoemd worden. Het liep gewoon niet en het gevoel was bij mij snel weg.

Ik zal in het vervolg duidelijker m'n mening geven want ik durfde die niet goed te uiten.

Tox 09-06-2003 23:28

niet meer verliefd, verliefd op een ander, of gewoon te veel stress door de relatie en dat je er niet meer tegen kan

Phileine 10-06-2003 10:54

Citaat:

Quiana schreef op 08-06-2003 @ 19:05:
Verhuisde naar een andere stad, afstand
werd een probleem. Zag hem hartstikke weinig,
we veranderden allebei nogal,
zijn gewoon uit elkaar gegroeid denk ik.
Uiteindelijk hebben we het gewoon uitgepraat,
geprobeerd of het beter ging als we gewoon vrienden waren.
En dat werkte. (y)

Jij schrijft leuk. :)

vrijgezel 10-06-2003 11:22

1e ging uit omdat ik te jong was en niet echt verliefd was. en hij hield zich bezig met seks en daar moest ik nog helemaal niks van weten, voelde me absoluut niet bij hem op mijn gemak.

2e 3 maanden wat mee gehad, toen is hij vreemd gegaan en heb ik het uitgemaakt, dat heeft toen wel ontzettend mijn vertrouwen beschaad.

3e was ik echt helemaal verliefd op ook 1,2 jaar mee gehad.
ging uit omdat ik nog niet mijn hele leven bij iemand wou blijven en hij ook zoiets had ikwas 15/16 hij 19/20.

4e die was heel erg lief eigenlijk gewoon veel te lief had geen echte mening gaf me altijd me zin, lekker bekvechten was er niet bij. ik begon me al heel snel te ergeren aan dat soort dingen en uiteindelijk heb ik het na een half jaar uitgemaakt

en nu ben ik vrijgezel en dat bevalt me enorm goed

vixen 10-06-2003 11:27

Ik heb nooit een echte relatie gehad, het langst dat ik ooit met een jongen heb gehad was 6 weken en toen was hij vreemdgegaan. Het is wel altijd uitgegaan omdat ik eigenlijk helemaal geen vriendje wilde.

melkpakje 10-06-2003 17:24

beetje standaard maar (tot nu toe) was de reden gewoon dat een van ons niet meer verliefd was

Shah of Blah 11-06-2003 14:05

ze was niet meer verliefd 3x
eem.. afstand en uit elkaar gegroeid 1x
meisje had teveel eigen problemen om echt nog langer wat met me te hebben 1x

en ik heb het zelf twee keer uitgemaakt
eentje omdat we gewoon niet zo het voor elkaar waren
tweede omdat ik haar niet meer uit kon staan, de dingen die ze tegen me zei en de dingen die ze deed..helaas

freakjuh 11-06-2003 14:57

Niet meer verliefd & hij drinkt teveel.

Gwinnie 11-06-2003 15:08

bij 1e: na 14 maanden:

laatste maand/anderhalve maand vond ik t niet meer prettig als hij me aanraakte. was m zat. had geen zin om naar m toe te gaan. irriteerde me aan zn opmerkingen. verveelden ons snel samen.

bij 2e: 2 maandjes wat nix voorstelde:

ging uit omdat we mekaar zo ongeveer 1 keer per week zagen en alles van mij moest komen.

Mark 11-06-2003 15:26

Omdat zij al veel meer wou dan ik. Ze deed net of we getrouwd waren. :(

Mja, daar had ik geen zin in toen ik 15 was. :)

hellion 11-06-2003 15:29

m'n vriendin zag opeens een ander en d8, ah, laat dees maar lekker... :(

Dusjcrib 11-06-2003 18:29

Relatie #1 (duur: 3 maanden): De irritaties liepen te hoog op, ik werd gewoon ronduit gek van hem en zn bekrompen meningen en zn arrogantie.

Relatie#2 (duur: 2 maanden): Hij zat ontzettend met zichzelf in de knoop en had daardoor weinig aandacht voor mij. Hij sleurde mij mee zijn valkuilen in, terwijl ik juist bescherming nodig had. Hij was voortdurend stoned, jatte telkens geld van zn ouders, werd telkens uit huis gegooid. Het werd me teveel, ik kon het niet aan.

Relatie #3 (duur: 20 maanden): Ik zat vastgebonden in die relatie en was niet in staat zelf de touwen los te maken, hij kon ze ook niet laten vieren. We klampten ons angstvallig aan elkaar vast en daarbij zette hij me op een voetstuk. Ik kon niks fout doen in zn ogen wat me het gevoel gaf voortdurend op te moeten leven aan een ideaalbeeld dat hij voor ogen had, wat uiteraard alleen maar voor teleurstelling zorgde. Ik was in een voortdurende ontwikkelijk en hij stond stil, onze behoeftes veranderen en beiden waren we niet instaat de relatie daaraan aan te passen. Ik moest leren op eigen benen te staan en ervaren dat ik dat kon, de enige weg die ik daarvoor zag was het beëindigen van de relatie.

Alleen de laatste heeft me echt geleerd dingen anders te doen.. Ruimte nemen en geven en behouden, vrijheid. Me niet vastklampen aan een persoon maar mn eigen leven behouden zoals het was. Niet teveel inleveren en mij blijven :)

Cæles 11-06-2003 19:04

1: Hij kon zn handen niet thuis houden.

2: Hij was 9 jaar ouder, de afstand was te groot, hij was te afhankelijk van mij. Hij was erg jaloers en bezitterig, belde al als ik 5 minuten later op MSN was. Hij kon echt niet voor zichzelf zorgen, dat is ook de reden dat het 2 jaar geduurd heeft, k wilde hem niet aan zn lot overlaten. Ben nu blij dat ik dat wel heb gedaan.

3: Hij zat op een niveau lager dan ik. Ik kon er geen goeie gesprekken mee hebben, en hij gaf me altijd mn zin :(

Maarja, nu ben ik lekker even single :D

Collintjuh 12-06-2003 21:31

Geen idee!

Zie ook

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=501179

De 'date' ging dus goed genoeg: ze is mn vriendin!

Maar nu:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=507163

Ik ben waarschijnlijk de zoveelste die in het stof hapt..

HELP

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36.