![]() |
Seks mja... leuk? :S
't Zal wel weer aan mij liggen, maar eigenlijk snap ik niet zo wat er nou zo geweldig aan seks is. Dan lees ik van die verhalen van heeeerlijke orgasmes die je tot in je tenen zou moeten voelen, en romantische verliefdheden en bla die bla, maar ik vind er eigenlijk niks aan. Maakt niet uit wat we/ik doe(n), ik vind t leuk, maar geweldig? Nee.
Ook wel apart trouwens: toen ik net het orgasme had ontdekt deed ik t 3x per dag, nu zo eens in de 2 weken. En maakt t echt een heel groot verschil als je verliefd bent op iemand dan dat je seks hebt met iemand die je wel heel leuk vind, maar waar je niet verliefd op bent? (dan is er nog hoop namelijk) Seks vink eigenlijk meer zoiets van :o |
Ik krijg er an wel geen orgasme bij, maar ik vind het geweldig om te doen hoor! Gewoon het contact, het intieme. Hmmmm, ja hoor ik vind het heel leuk :)
|
nou, seks is idd wel veel lekkerder als je verliefd bent, denk ik. Heb t nog nooit gedaan zonder verliefd te zijn :o maarreh.. dat lijkt me in principe wel logisch. Dus er is nog hoop ;)
|
Ik vind sex zelfs lekker als ik niet verliefd ben maar wel iemand zeker leuk vind, ben dus benieuwd hoe het dadelijk zal zijn met mijn huidige vriend waar ik wel duchtig verliefd op ben :) *zeer benieuwd* :o
Vind het gevoel gewoon echt lekker..z o lekker intiem met iemand. Kan het moeilijk omschrijven eigenlijk. |
Citaat:
Komt dus wel goed. |
hmm misschien ben je aseksueel ;) ? Of moet je idd nog de juiste bedpartner vinden.
Ik vond het eigenlijk van de eerste keer super. :confused: |
Citaat:
|
Sex zonder verliefd te zijn op iemand heb ik 1 keer gedaan, maar daar vond ik geen klap aan. Sex met mijn vriend waar ik helemaal stapel op ben, nou dat gaat inderdaad tot in m'n tenen!
|
Citaat:
|
mja had er meer van verwacht..... het gevoel is er bij mij niet echt, denk teveel gerukt ofzo
|
mjah heheh.. wat je al vaak hebt gehoord: sex is speciaal.. en als je verliefd op iemand bent betekent het gewoon veel meer :) als je met iemand vrijt waarvoor je verder niets voelt is het veel minder intiem enzo.
|
Citaat:
Het tongenzoenen en knuffelen en helemaal in elkaar opgaan vind ik 10x lekkerder dan dat vermoeiende geneuk. Sterker nog, ik vindt mezelf rukken met de gedachte dat ik met haar aan het zoenen ben veel lekkerder dan dat ik met haar aan het neuken ben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, daar kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen! Ik vind het heerlijk, en wil het minstens een keer per week doen. Het is lekker en intiem. Nee, ik zou het niet kunnen missen.
Denk ook dat het door de partners komt hoor, want 2 jaar geleden vond ik er ook niks aan. Pas toen ik wat met mijn 'vriend' kreeg, begon ik er een beetje verslaafd aan te raken, omdat het met hem zo lekker is. |
Ik denk dat verliefdheid inderdaad het verschil maakt. Maturberen is erg leuk en erg lekker, en dan kom ik klaar, yee, maar om het nou fantastisch te noemen, nah. Maar als mijn vriend hetzelfde doet, of als ik sex met hem heb, geweldig, ultiem!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |