![]() |
Vrouwelijke lozingen
Vanmiddag had ik een vibrator en daar ben ik eens mee aan de gang gegaan. Nou dat heb ik geweten. Kwam bijjjjna klaar toen er ineens een enOrme straal 'spul' uit (urinegaatje) spoot. Echt kliederboel op mijn bed, lag al op 2 handdoeken, want wist dat ik wat-kon-gaan-kliederen, maar niet dat het door mijn matras zou gaan. Is dit normaal en zo ja/nee wie heeft t ook, en weet iemand of der wat aan te doen is.
Oja, tis dus bij t stimuleren van de CLITORIS gebeurd he, niet de g-plek. |
zelf heb ik er neit zoveel ervaring mee, maar een vriendin van mij die spuit het er ook egt uit, bij haar is het duidelijk geen urine maar gewoon vocht, maar als ze zo opgewonden met een vibrator bezig is bij haar clitoris dan spuit alles eruit terwijl ze klaarkomt, best wel vaag :eek:
|
He gedver :)
|
Citaat:
nou kheb nog nooit een vibrator gebruikt en dit is mij ook nog nooit gebeurt... |
Een vrouwelijke ejaculatie kan net zo goed komen door stimulatie van de clitoris als door stimulatie van de g-plek:)
|
Citaat:
|
Teken dat het in ieder geval goed is gegaan ;)
|
ja was cker wel lekker dan :p
|
:eek:
Wees blij, veel meiden kunnen niet of nauwelijks klaarkomen. ;) |
:eek: WTF :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Correctie: de clitoris zit bóven de plasbuis hoor!
|
het vocht komt niet uit je urinebuis maar uit je vagina en is te vergelijken met het voorvocht van een mam :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |