![]() |
Jiskefet
Tis weer terug :) . Vanavond 22:10 op VPRO natuurlijk (y)
|
(y)
|
"we staan hier op het dak... ja we staan hier op het dak... ik sta lekker op het dak... ja we staan hier op het dak" etc.
|
10 minuten gekeken en toen afgezet, was gaar (n)
|
mmm von het nie echt leuk. denk dat je er maar van moet houden.. dat liedje was echt flauw...
|
Ik heb tegenwoordig nooit meer zin om te kijken, en terecht blijkbaar. :o
|
Na een paar teleurstellende seizoenen (al is dat bij Jiskefet relatief) vond ik deze weer als vanouds (y) .
|
Citaat:
Vliegtuigstuk was ook weer briljant en de notaris ook. Welke vergeet ik nog? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar alsnog een goeie aflevering, alleen Kees Prins was wat té als die presentator, had beter gekund. |
de man die bakt :cool:
|
-50 ehh
dat is als je ongeveer 15 koelkasten op elkaar stapelt en er dan een drankje in gaat koelen geweldig.. |
mmmmmh, jammer genoeg gemist... Kga wel weer kijken, want ik zeek altijd zowat in m'n broek van het lachen. :D
|
"iedereen op de camping heeft een theedoek!" :d
|
Dat gedicht aan et eind was wel mooi op zich!
|
Citaat:
|
die van zondag was leuk. Met die Chevy el camino zuipe en tanke tegelijk. http://members.lycos.nl/stefanunity/roken.gif En best knap dat hie hem kon trekken want zo'n wage weegt 2 ton. Of ze hadden de motor er uitgehaald.
|
afgezaagd... het wordt tijd dat ze ermee stoppen:)
|
ik vind jiskefet de laatste seizoenen echt heel erg tegen vallen
Wat echt de leukste stukjes waren van Jiskefet: Debiteuren & Crediteuren en natuurlijk de Lullo's. Maar vorig jaar was het geloof ik, waren d drie boeren jongetjes ook wel leuk, maar nu echt.....saai om naar te kijken......erg jammer vind ik (n) |
ik vind ze nogal flauw op de negatieve manier.
|
De Dierenwinkel is leuker.
|
Dichter kopen? 25 piek?
- Wat kannie zoal? Mhuuh, Jiskefet is ALTIJD goed. Liever dit absurde dan de Lullo's of DC. (y) |
Citaat:
Oh ja, de 3 heeren van den bruynen ster (of zo) was ook doop :D Met het reethenjong :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe, ik vind Jiskefet meestal wel leuk om te kijken. Ach.. ze hebben wel hun ups en downs, maar ik vind niet dat ze ermee moeten stoppen. Ze hebben zo nu en dan nog steeds geniale sketches.
|
ik heb me weer ouderwets kapot gelachen
|
Hoe heette dat ook al weer met die '3 boerenjongens' met dat kaasboertje en dat model... geweldig gewoon.
|
De Perkse Diep.
Vooral eerste aflevering ('De Poets') was geniaal. Maar als typetjes lang niet zo leuk als D/C en de Lullo's omdat ze gewoon alledrie dezelfde typetjes zijn, bij D/C enz zat er nog verschil in. |
D/ cop de camping!!
DAt was echt grappig......goed te begrijpen veel stukjes die ze nu maken is gewoon moeilij te begrijpen, echt dingen waar je jezelf afvraagt, waar slaat dit op?? DAt maakt het niet leuk. |
Citaat:
|
Volgens mij was hier al een topic over..:o
|
Godver wat was Hans teeuwen als sinterklaas toch weer sterk, de crack rokende oude gek.
|
hehe, da was echt lachen...
"een verhaal?" haha zo vet dattie da weer heeft gedaan |
http://forum.scholieren.com/showthre...light=Jiskefet
Dit was het laatste topic, daar kan met nog wel in verder. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |