![]() |
Nachtelijke geluiden?
Ik woon bij een sloot waar elke nacht een aantal kikkers nogal hard zit te kwaken. Dat klinkt stom, maar ik kan er echt niet van slapen. :o
Ook last van iets dergelijks? :o |
als ik laat naar bed ga
of opeens wakker word dan fluiten er altijd een paar vogels. vervelend kan dan echt niet slapen :o |
k*tvogels, teringhaan (park in de buurt en buren die midden in een wijk kippen nemen :S), honden, jeugd enzo. dat ik nog kan slapen. ;)
|
vieze poepende *roekoerende* kutduiven :mad: :(
|
ik slaap er gewoon doorheen :rolleyes:
|
aarg ja :o ook kikkers in de sloot tegenover mijn huis... Kan alleen wel slapen. En schuin tegenover staat ook nog een kinderboerderij (ja in een gewone woonwijk!!) dus hoor je ook heel vaak de ezel ehum..balken en soms een haan:S
|
Het geluid van mijn ventilator, maar verder helemaal niets. (y)
Edit: af en toe een trein die voorbij komt razen, maar dat is niet echt storend, omdat het best ver weg is. :) |
ik vind kikkers in sloten tegenover sommige huizen juist wel leuk, maar echt bevordelijk voor je nachtrust is het natuurlijk niet.
mn vader snurkt nogal, en dan ehct heel erg, daar heb ik vaak geen last van, maar omdat mn moeder dan gaat verhuizen in het donker maakt dat vaak heeel veel lawaai. en de telefoon gaat s nachts nogal vaak. |
snurkende moeder in de kamer hiernaast
buurvrouw met een enorm harde, irritante stem die tot midden in de n8 bezoek heeft. fontijn van de buren vogels verkeer. dronken jongeren op weg naar huis. koeien broertje dat midden in de nacht zit te gamen resultaat = slaaptekort :mad: k moet nog steeds oordopjes kopen. |
Nee hoor... nou ja, af en toe rijdt er een stuk verderop een trein voorbij, maar daar stoor ik me niet aan. Vind het wel een leuk geluid eigenlijk :D
|
Kikkers in een vijver tegenover je huis zijn best wel irritant, maar het is wel leuk om gesprekken te gaan volgen.
|
we hebben een tijdje tegenover een kinderboerderij gewoond... dat was niet zo geweldig, hanen en pauwen en koeien en schapen, op de meest rare tijden.
nu kijken alle slaapkamers uit op tuintjes en andere balkonnetjes, daar is het 's nachts altijd wel lekker stil... op af en toe wat vechtende katten na dan, maar gelukkig zijn die meestal al snel uitgevochten. edit: en onze eigen kat kan er natuurlijk ook wat van, die blijft gerust een kwartier voor een willekeurige deur staan mauwen zonder reden... vooral als ze krols is |
Niet dat ik weet.
|
Minstens 1 keer in de week hebben onze buren bezoek, wat midden in de nacht luidtoeterd en roepend vertrekt.
-'Het was gezellig!' 'Volgende keer bij ons!' -'Goede reis!' 'Tot snel' -*tooooooeeeeeeeeetttt* 'Doei!' -*toeeeeeeeetttoooooeeeeeettt* grr... |
kikkers...
Heb ik ook last van ja :( Maar ik denk dat ik ze vanacht iets aan ga doen :o |
Citaat:
|
Ik heb ook last van kikkers
|
Ja om 5 uur als de zon op is beginnen de vogels de fluiten..
En in het weekend van die groepen jongelui. Die teveel gezopen hebben die langs lopen, en dan niet weten wat stil zijn is... |
ik woon zo ongeveer tegenover een boerderij waar ze een haan hebben die het in zn kop haal om om 5 uur 's ochtends al herrie te gaan maken :mad:
en ik heb nog steeds geen jachtgeweer :( |
Eigenlijk niet, alleen 's ochtends rond een steeds vroeger wordend tijdstip vogels die gaan fluiten.
|
Citaat:
Ik kon uhm wel voor z'n kop schieten :o |
Een haan aan de overkant van de straat..
maar volgens mij issie dood :cool: |
Nou er werd vanmorgen volgens mij serieus een vogel geslacht naast mijn slaapkamerraam... jezus wat fluitte dat beest.
|
hahaha ik slaap TUSSEN de kikkers(in de tent)
dus ik hoor vanalles maar ik vind het niet erg want zonder die kikkers is het zo onztettend stil dat je je van elk klein geluidje helemaal doodschrikt. verder had iedereen in huis, vorig jaar last van een gillend beest, we wisten echt niet wat het was, het klonk echt als een beest met pijn maar we hebben nooit iets gezien. best wel scary klonk dat altijd echt zo'n heel angstaanjagend geluid, en daar hadden we dus ook ontzettend last van, elke keer werden we er wakker van en dan gingen m'n ouders buiten kijken enzow, maar nooooooit ook maar iets gezien.. grrrr, ben nou nog steeds benieud wat daar zo'n pijn zat te lijden. |
Nee, het is hier 's nachts altijd heel rustig.
|
Nachtelijke geluiden zijn gewoon leuk, die enkele die ik hoor :) dus zeker geen last van.
|
soms auto's soms vliegtuigen, soms mn vader die snurkt of mn poes die weer herrie schopt... maar als ik diep slaap word ik echt bijna nergens wakker van, het is meer irritant die geluiden bij het in slaap vallen.
|
Mensen, kikkers die erg veel lawaai maken in de avond, of nacht, heeft ook vaak te maken met het weer, dat het slechter weer wordt, regen, onweer enz.
|
heel soms word ik wakker van t geluid dat ik maak als ik met me arm tegen de muur sla (per ongeluk) of ik wordt wakker door t gevoel. ik weet nie :) is altijd zo moeilijk te zeggen of je wakker werd van een geluid of al wakker was en toen geluid opmerkte. soms ben ik wakker en weet ik nie eens hoelang ik nou al wakker lig of dat ik net wakker werd etc. dus weet dan ook niet of ik wakker werd van geluid of opeens t geluid gewoon opmerkte :)
|
de buren
zijn antillianen die zich weigeren aan te passen aan de Nederlandse cultuur (n) |
Ik slaap 's nachts?!
En mijn bureau "knalt" nogal vaak, maar daar ben ik al aan gewent.. Ouders die thee gaan zetten 's nachts.. Maar hoor ik ook allang niet meer.. Tocht.. Hoor ik niet meer.. Soms van die krolse kut katten die per se onder je raam moeten zitten.. |
Tot ongeveer 2u 's nachts auto's, daarna
niet echt, behalve katten ed.. Of mijn muziek/films/etc. ;) |
Af en toe wat jodelende jongeren opweg naar huis na het uitgaan. Verder niks.
|
vliegtuigen op weg naar de Polderbaan
|
Krolse katten.. :mad:
Klote irritante vogels die om 4 uur al beginnen.. |
Woon langs een drukke weg, hoor dus af en toe een auto. Mijn pa en zusje snurken ook maar dat hoor ik niet omdat ik altijd de deur dicht heb als ik slaap.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |